Baltijos Tigras „Įkyrūs monetų namai“


Neseniai pradėjau rinki medalius ir įvairias monetas apie Lietuvos istoriją. Jų jau turiu septynias. Bet pastaruoju metu mane pradėjo gluminti nežinomo numerio skambučiai, o kas svarbiausia – pakėlus niekas nekalba. Šį ryt (liepos 13 d.) apie 10 val. man vėl paskambino nežinomas numeris, aš pakėliau, o ten pasūlymas pirkti ir įsipareigoti kas mėnesį pirkti po medalį ir gauti dovanų dežutę :D. Aš aišku nesutikau…

Ko gero, aš būsiu ne pirmas ir ne paskutinis gaudamas tokius skambučius. Blogiausia jog negaliu jų blokuoti, tenka paprasčiausiai nekelti. Tiesiog noriu patarti tokioms ale „kalykloms“ , kad man neįdomūs jūsų pasiūlymai ir aš pats kada norėsiu tada pirksiu ir prašyčiau neslėpti savo numerio, nes įtartinai atrodo. Kitus aš tik perspėju, kad monetų biznis knisa su savo skambučiais.

2 Comments

  1. žinantis
    Posted rugpjūčio 26, 2012 at 07:09 | Permalink | Atsakyti

    Patarčiau pasidomėti šiais veikėjais čia:

    http://netiesa.lt/2011-07-10/739-atsargiai-legalus-aferiuga-remigijus-dinda/

    • BaltijosTigras
      Posted rugsėjo 2, 2012 at 15:16 | Permalink | Atsakyti

      Tai ir taip aišku, kad kas gali tas ir sukas.

Parašykite komentarą

Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

