Nusivylusio komunisto eileraštis


http://www.balsas.lt komentaruose eilėraštis buvo rastas; buvo pažymėta, kad paimtas is Delfi, kur buvo įdėtas 2007.08.23 17:57. Dedu čionai, nes patiko, ir pozicija teisinga.

Nuėjęs gyvenimo kelią,
Sustojau, apsidairiau:
Visur KGB, AMB ir kiti š…. galvas kelia –
Prie ruso man buvo geriau.

Visi mane mažą mylėjo,
Kai aš dar ant puodo dariau.
Net „kakis“ „tapsnojant“ tada nesmirdėjo –
Prie ruso man buvo geriau.

Gyvenimas mano žydėjo,
Kai basas mokyklon ėjau,
Jie man komunizmą žadėjo –
Prie ruso man buvo geriau.

Aš savo galvos neturėjau,
Bet viską, ką liepė, dariau.
Kadangi galvot nereikėjo –
Prie ruso man buvo geriau.

Už darbą nedaug man mokėjo,
Dažnai nosim žemę ariau.
Bet kai iš šalies „otkatą“ aš prisidėjau –
Prie ruso man buvo geriau.

Su savo aš boba gulėjau,
Ir svetimą dar pavariau.
Kadangi tada dar galėjau –
Prie ruso man buvo geriau.

Ir kiek gi galiu aš kartoti:
„Prie ruso man buvo geriau…“
Einu ryt už Paksą, Užspatskį ir AMB „rezervelius” balsuoti,
Nes aš kaip PILIETIS miriau…!!!

N.B. Piešinukas rastas ir įdėtas 2009-09-09.

Reklama

6 Comments

  1. Sovietų hakeris
    Posted rugsėjo 16, 2008 at 19:04 | Permalink | Atsakyti

    “Net „kakis“ „tapsnojant“ tada nesmirdėjo -” – na turbūt šio fenomeno priežastys paprastos. Kadangi nebūdavo amžinai ko valgyt, tai ir šūdo nebūdavo. O tai jei nėra šūdo, tai nėr kam tada smirdėt… ;DD

  2. Andrius
    Posted rugsėjo 16, 2008 at 20:13 | Permalink | Atsakyti

    Kada buvo maisto stygius Tarybu Lietuvoje?

  3. Posted rugpjūčio 8, 2014 at 18:27 | Permalink | Atsakyti

    Hi there everyone, it’s my first pay a visit at this web site, and post is
    genuinely fruitful in support of me, keep up posting such articles or reviews.

  4. Posted rugpjūčio 21, 2014 at 00:07 | Permalink | Atsakyti

    Howdy this is kinda of off topic bbut I was wondering if blogs use WYSIWYG editors orr iff
    you have to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but havfe no coding know-how sso I wanted too get guidance from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

  5. Posted spalio 9, 2014 at 05:41 | Permalink | Atsakyti

    Pretty component of content. I just stumbled upon your web
    site and in accession capital to say that I get iin fact
    loved account your weblog posts. Any way I’ll bee subscribing to your feeds or even I
    achievement you get right of entry to consistently rapidly.

  6. Posted spalio 9, 2014 at 12:53 | Permalink | Atsakyti

    Hello There. I found your blog using msn. Thiis is a redally well written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to read mkre of your useful information. Thanks for the post.
    I’ll certainly return.

Parašykite komentarą

