Sankryžoje – Phil Udell


Sankryžoje šmėstelėjo pažįstamas veidas. Kokybiškais dažais nudažyta galva neleido apsirikti – tai buvo Phil Udell. Phil’as buvo mūsų kurso vadovas prieš ketverius metus. Negalėjau neprieiti su priekaištais; jis buvo prastas vadovas. Philas: – „Aš.. , na aš.. nežinau, aš.. aš.. “, – ir jam prisireikė pamyžti (ar daugiau), jis pasuko užkampin.

Phil’as bandė dirbti kurso vadovu SFX teatre. Kurso pabaigoje pamiršo man suteikti galimybę išlaikyti vieną egzaminą. Pamiršo, nes buvo užimtas idiotiško straipsnio apie 11 metų vaiką, kuris „turėjo seksą“ žurnalui „HotPress“ rašymu. Tiesa, neužilgo po to, iš kurso vadovo pareigų turėjo pasitraukti. O dar vėliau ir SFX uždarė, kursas persikėlė kažkur kitur, berods į Tivolį.

Parašykite komentarą

