Tragedijos metinės


Šiandien liūdna diena. Lygiai prieš 18 metų, 1991 metų gruodžio 8 dieną išdavikišku trijų nusikaltelių  – Jelcino, Šuškevičiaus ir Kravčiuko nutarimu buvo priimtas nutarimas likviduoti mano ir kiekvieno mano kartos bei senesniųjų tautiečių tėvynę – Tarybų Sąjungą. Reikia pasakyti, kad lietuvių socialinė infrastruktūra jau buvo pradėta aktyviai naikinti per nusikaltėliškus teisės aktus. Jų rezultatai dabar matomi plika akimi kiekviename Lietuvos kampelyje. Apogti, paniekinti, apvadinti ligoniais ir runkeliais, po kurio laiko lietuviai apgaule buvo įstumti į kitą sąjungą – jau nebe humaniškiausią pasaulio valstybę, besirūpinusią kiekvieno gyventojo gerbūviu, sveikata bei gebėjimais, o multinacionalinį kapitalistinių vagių valdoma konglomeratą, vadinamąją Europos Sąjungą, kur teisę garbingam gyvenimui turi kiek daugiau nei 10 nuošimčių gyventojų. Kita didesnė dalis turi tylioje baimėje lenkti nugaras darbdaviams, kad išmokėti mokesčius bankams už suteiktą pastogę gyventi, o likusi didžiausia – be jokios ateities ir perspektyvų privalo gyventi viena diena, skęsdami kapitalizmo absurdo kasdienybėje. 1991 metų gruodžio 8 diena tapo Rekviem beveik visai lietuvių tautai ir dar gerai daliai Europos gyventojų, trijų nusikaltėlių paliktų ateičiai be jokios rytdienos.

TSRS herbas

Reklama

27 Comments

  1. Posted gruodžio 8, 2009 at 21:07 | Permalink | Atsakyti

    Žinok skaitau ir negaliu patikėti – regis čia ne pokštas, o tu rašai visai nuoširdžiai 🙂 AtA

  2. Posted gruodžio 8, 2009 at 21:35 | Permalink | Atsakyti

    Man visada patiko muzika. Mocartas, Bachas, italai, rusai. Muzika tapo kaip rudimentinė išgyvenimo forma. Taip, kad jeigu умирать – так умирать с музыкой. O visa kita – tik antraeilės detalės.

  3. pasirašau
    Posted gruodžio 9, 2009 at 06:12 | Permalink | Atsakyti

    Pasirašau po kiekviena eilute.

  4. Posted gruodžio 9, 2009 at 16:26 | Permalink | Atsakyti

    Negi tikrai manai kad komunistinių vagių valdomas konglomeratas kažkuo geresnis už kapitalistinių vagių valdomą?
    Neturėjai draugų ar giminaičių, kurių pasaulėžiūra bent nežymiai išsiskyrė su vietinio komunistinio “obkomo” ar “partkomo” funkcionierių nuomone?
    Automobilių kiekis gatvėse, ar batų parduotuvėse taip pat byloja ne CCCP naudai.

    • Posted gruodžio 9, 2009 at 16:35 | Permalink | Atsakyti

      Taip, buvo geresnis. Komunistams vogti neleido sąžinė, partija, rajkomas, partkomas. Del batų buvo šūdas, kaip ir dabar. Tik nesakyk, kad Lietuvoje įmanoma nusipirkti aukštos kokybės angliškų batų, apie kuriuos mano senelis sakydavo „iš geriausios kokybės angliškos odos batai“. Nebuvo jų tada, nėra ir dabar, tad nėra ko kalbėti daug.
      Del mašinų situacija kiek aiškesnė. Keliai buvo planuojami (gatvės) taip, kad atitiktų automobilizacijos ir kelių (gatvių) tiesimo balansuotą plėtrą. Kam tai daroma buvo, išvadas pasidaryk pats. (Ir ar gerai, kad tai buvo daroma, tai pat atsakymą galima rasti nesunkiai.)

  5. G.
    Posted gruodžio 10, 2009 at 01:01 | Permalink | Atsakyti

    Ar vėl pas jus spongiforminė encefalopatija? Nam būk geras, pasakyk, kad susirgai, ką? Buvau jau pradėjęs tave skaityti, o dabar štai…

    Na pats žiūrėk, ką rašai …Komunistams vogti neleido sąžinė, partija, rajkomas, partkomas. Gal tu nė vieno komunisto nesi matęs ar ką, o gal tik iš toli?

    Dėl batų, tai (gal ir brangiai) Lietuvoje 2000 pirkti Salamandra, Lacoste, Clarks dar ir dabar laiko. Geriau man (be Ecco) tik Mefisto. Bet brangu. Turiu ir tų ‘iš geriausios kokybės angliškos odos batai’, bet žiemą jie ne auksiniai.

    Vienu žodžiu, baik durniuot ir pasiimk tas savo nesąmones atgal. Na rimtai, būk žmogus?

    • Posted gruodžio 10, 2009 at 09:48 | Permalink | Atsakyti

      Salamandra ir Clarks geros kokybės batai??? Na rimtai, nejuokink. Kaip ir kitais aspektais.

      • Posted gruodžio 10, 2009 at 09:53 | Permalink

        Noriu pasakyti, kad tai tokios pačios kokybės batai, kurie buvo gaminami TSRS.

    • Posted gruodžio 10, 2009 at 09:50 | Permalink | Atsakyti

      O sveikiausias maistas yra McDonald, žinoma.

    • G.
      Posted gruodžio 10, 2009 at 12:43 | Permalink | Atsakyti

      TSRS gaminami batai ir salamandra tas pats? Gal visgi apie kazkokia kita TSRS cia kalbam…

      Del mcdonaldu irgi. kas ES ir TSRS panasu, tai tik zuvies konservai 🙂

      • Posted gruodžio 10, 2009 at 12:55 | Permalink

        Tai ne ne tas pats. Clarks ir Salamandra yra batai vienam sezonui. Ecco yra uzkelta kaina pernelyg. TSRS batai būdavo gal ne tokie įmantrūs, kaip minimi, tačiau, klasikinio bato išvaizda nesikeičia jau dešimtmečiais. Jie tarnauja ilgiau, gali kelis metus, tačiau vis tiek, kasmet teks juos siūsti į gamyklą, kad pakeistu padus, nes jie sudyla. Jau nekalbu apie kulnus, kuriuos tenka keisti kas du-tris mėnesius. Tarybiniai batai buvo remontuotini. Tavo Clarks`ai – eilinis šūdas eiliniams pirkėjui. TSRS buvo lygiai tas pats (tiesa, gal jų išvaizda buvo kiek primityvesnė).

      • Posted gruodžio 10, 2009 at 13:04 | Permalink

        Cha, žuvies konservuose natūralios medžiagos būdavo.

  6. G.
    Posted gruodžio 10, 2009 at 01:30 | Permalink | Atsakyti

    Dar paskaityk, ką rašai:

    humaniškiausią pasaulio valstybę, besirūpinusią kiekvieno gyventojo gerbūviu, sveikata bei gebėjimais

    Ar tu tikrai ten buvai ar šiaip giesmes giedi? Jeigu, sakysim, tau (18 +/- 13) metų, tai gal galėjai ir susilaikyti nuo šitos trydos (Immodium padeda).

    • Posted gruodžio 10, 2009 at 09:49 | Permalink | Atsakyti

      Tau jokio skirtumo.

      • G.
        Posted gruodžio 10, 2009 at 12:48 | Permalink

        didelis skirtumas – kad suprasciau, ar tikrai ten buvai.

    • Uosis
      Posted gruodžio 10, 2009 at 09:54 | Permalink | Atsakyti

      Ką čia širsti? Autorius gerai rašo. Batus, tada gamintus Kaune, pirkau TOKIOS kokybės ir TOKIO modelio, kad ilgai jie nesusidrengė: ir parašiutu šokau ir mokslus baigiau, ir rudenį, ir pavasarį, ir žiemą mūvėjau gal kokius 8 metus iš eilės. Tokių batų daugiau nebesu nei matęs nei nusipirkęs; kad ir kiek bemokėtum, vis vien – fufliatina.

      Tarybų valdžia mano seneliui nubraukė bet kokius piniginius įsiskolinimus Smetoniniam režimui (buvo įsiskolinę už med. paslaugas).

      Mano motina, būdama valytoja, kasmet gaudavo kelionę veltui į sanatoriją Sočyje.

      Tėvas, būdamas paprastas darbininkas, gavo butą „for free“, ir žemės buvo galima gauti, jei tik norėjai (kol. sodai).

      Aš baigiau mokslus Sankt Peterburge, irgi „for free“. Visa tai neįsivaizduojama dabar.

      Darbą galėjai gauti atitinkantį kvalifikacijai, išsilavinimui ir pomėgiams.

      Jei pastebėsi, Lietuvos Vyriausybė ir po šiai dienai partalina tarybinės liaudies sukurtą turtą – „Mažeikių naftą“, „Alytaus tekstilę“, energetiką (šilumos tinklai ir pan.) ir t.t. 20 metų, bet vis dar atsirandą, ką parduoti sukurto tarybiniais metais, kad išgyventi šiandien.

      Na, buvo viena dešros rūšis (ir Londone, Leadl, yra tik viena), viena pieno rūšis (ir dabar tą patį, 2,5 proc. riebumo perkame, bet jau prifarširuotą antibiotikais)

      • G.
        Posted gruodžio 10, 2009 at 12:57 | Permalink

        Nepykstu, tik atrodo geriu visgi ne kava. O gal karstis?

        ‘Batus, tada gamintus Kaune, pirkau TOKIOS kokybės ir TOKIO modelio, kad ilgai jie nesusidrengė: ir parašiutu šokau ir mokslus baigiau, ir rudenį, ir pavasarį, ir žiemą mūvėjau gal kokius 8 metus iš eilės. Tokių batų daugiau nebesu nei matęs nei nusipirkęs;’ – tokiu ir as nemaciau. Parasiutu gi aiskiai sokai su geriausios angliskos odos stiblietais? As gi, vargsas, tik viena karta bandziau TSRS gamintus pirkti, tai vakare nesiau atgal…

        Na bet jei ‘mokslus Sankt Peterburge’, tai gal ir kitas reikalas.

        Nesuprantu ir apie sovietiniu butu geruma bei lengvuma gauti (masinos, be abejo, irgi 🙂 ), nei apie desra…

        Bet duokit isignybt, pamirkset ar dar ka,- gal vaizdas ir pasikeis…

  7. ass
    Posted gruodžio 10, 2009 at 09:48 | Permalink | Atsakyti

    pvz. man 18+22… ir as Andriui pritariu !

  8. NK
    Posted gruodžio 10, 2009 at 12:48 | Permalink | Atsakyti

    Taip.

  9. karštis
    Posted gruodžio 12, 2009 at 08:16 | Permalink | Atsakyti

    G, tau turbūt tikrai karštis, už tai ir fantazijos neaišku iš kur lenda. Pats sau įsikalbėjai kažkokius kompleksus Tarybų Sąjungos atžvilgiu. Mano kaimynė, latvė, iš paprastų darbininkų, nei Partijoj nėra buvus, nei kur, o aukštąją baigė Leningrade, kadangi buvo OFICIALIAI ĮTVIRTINTA nuostata, kad tam tikras skaičius studentų turi būti iš paprastų darbininkų šeimų.

    • Posted gruodžio 12, 2009 at 10:56 | Permalink | Atsakyti

      Ne is paprastu darbininku seimu, o is skirtingu tautu. Neskiesk nesamoniu su tokia atsakinga mina.

      • Debilas komunistas
        Posted gruodžio 13, 2009 at 15:01 | Permalink

        Šiaurės Korėja laukia tavęs 🙂

  10. Posted sausio 4, 2010 at 12:35 | Permalink | Atsakyti

    Pasiskaičiau, iš pradžių buvo juokinga, po to pasidarė graudu. Nejau galima sakyti, kad komunistai rūpinosi valstybe, žmogumi, jo teisėmis? Kad jiems neleido vogti sąžinė? Dieve mano, komunistiniam režime vogė visi. VISI. Komunistų ir sušiktos socialistinės sistemos suluošinti žmonės dar dabar negali atsigauti, o dar kažkas bando žvelgti į viską per batų kokybę.. Baisu

    • Posted sausio 7, 2010 at 14:42 | Permalink | Atsakyti

      Nesamone. Ne voge, o kombinavo. O dabar vagia tik isrinktieji. Likusieji pasmerkti mirciai.

  11. sūrskis
    Posted sausio 5, 2010 at 01:28 | Permalink | Atsakyti

    Kvailas tarybinės santvarkos gynėjas. Tik debilas gali nesuprasti, kad Lietuvai niekada nebus gerai su jokia sąjunga. Kokio velnio gailėtis praeito laiko ir kaltinti kažkokius rusus dėl priimto sąjungos iširimo. Ji jau buvo pasmerkta mirčiai dar 17 – ais metais, kai buvo pamintas po kojomis pagrindinis socializmo principas. Nepameni? Pasiskaityk. Nugara vis tiek liko “sulinkusi” ir nesvarbu prieš ką. O Tarybų Sąjungos gynimas tik dėl to, kad mes lenksime nugarą atseit saviems vepia pataikūniškumu ruskiams ir liguista melancholija dėl praeitų laikų kai gyvenome už geležinės uždangos. Ar dabar moki didelius mokesčius bankams ar tada sėdėjai šiknoje koks skirtumas? Esi niekas. Tamsybė yra tamsybė. Nejaugi Tau neaišku? Niekas visada yra niekas. Šioje tavo rašliavoje nematau jokio ateities žvilgsnio, nieko kas numatytų tolimesnį vekimą, nieko kas nušviestų kelią kur eiti. Tai tik sušiktas verkšlenimas dėl prarastos pasmerktos valstybės, kuri jau jos sukūrimo pradžioje buvo pasmerkta žūti. Tokio buko mąstymo reikia dar paieškoti. Rekviem visai Lietuvių tautai buvo 1940m, o ne 1991. 1991m buvo rekviem visai netikusiai sąjungai pagrįstai tuo pačiu kapitalistiniu principu. Dirbome partijai i vyriausybei, bet ne sau. Negi nematai, kad partija ir valdanti struktūra buvo kapitalistų vietoje? Jeigu nematai tai apgailestauju ir konstatuoju, kad esi bukas kaip taburetė, o jeigu viską matai ir pliurpi tai esi niekšas ir provokatorius. Tokie senais laikais buvo galabijami be teismo ir tardymo. Šiuose suknistuose sakiniuose matau tik kaltininko ieškojimą ir sisiojimą iš nevilties, o ne sprendimo siūlymą. Tu apgailėtinas ir visiškas nevėkšla.

    • Posted sausio 7, 2010 at 14:34 | Permalink | Atsakyti

      Supisti rusai sunaikino Taryb; Sajunga. Teisingiau, ne rusai, o padugnes is Politbiuro. Bet pasakyk viena dalyka: gal but 17-aisiai ir buvo pamintas “pagrindinis socializmo principas” (apie kuri nieko nezinau, deje; PAPASAKOK KOKS!), bet teigti, kad 70-aisiai nebuvo sukurtas GYVENIMO ROJUS, butu neteisinga. Darbas pagal sirdi, gyvenimo ploto problema sprendziama aktyviai, kurortai kiekvienam, maitinimo sistema tapo liuksusine, minimalus valstybes kisimasis i gyventoju gyvenima ir atvirksciai, – visa tai rode, kad valstybes funkcionavimas buvo atslifuotas puikiai. Nenoriu testi, skurski, paaiskinti, kodel zmones taip gerai gyveno prie Breznevo?

  12. Shade
    Posted sausio 5, 2010 at 10:47 | Permalink | Atsakyti

    Surski tu pats padugne esi.Apie kokius tu cia filosifinius reikalus suda mali. Kas,… kam,… ka,… kada,… kur… lenke ?????? Visur dirb reikia ir reikes, nes niekas savaime is niekur neatsiranda(net ir toki izgama kaip tu kazkas padirbo…). Kalbant apie tarybu sajunga, tai tu isvis nieko neismanai, snargly tu… Esme yra ne santvarka kurioj gyveni – o pats elementariausias, paprasciausias, net visiskam nevisprociuj suvokiamas dalykas – TAI PRAGYVENIMO LYGIS !!!!! Kuris nuo 40tu stabiliai kilo,debile tu… Tarybineje lietuvoje paprastas zmogus galejo dirbti, mokytis, , gauti parama, socialines garantijas, socialini busta, ismokas,vogti(kombinuoti) kurti seima ……. KO DAUGIAU REIKIA ZMOGUJ GYVENANCIAM SIOJ ZEMEJ ????… Esme yra labai paprasta ir aiski. Niekas negali to paneigti. O kas liecia tremtis, tardymus ,kvotas ir kratas ar dar velniai zino kokias nesamones, kurios siandienineja Lietuvoje malamos ir malamos ir malamos ir malamos Xn kartu… Siti dalykai egzistuoja visur ir visada, betkokioje pasaulio valstybeje. Ir mano nuomone taip yra nebereikalo. Todel nesmeisk praeities padugne, nes vis dar like zmoniu kurie pujkiausiai atsimena tuos laikus…

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: