Rankų valymas


Gabija

Ir vėl susilaukiau. Šį kartą ne policijos, bet dar šlykštesnio dalyko. Viena dienraštininkė su media journalist experience savo dienraštyje „Taprasme.lt“, kuris pačios autorės apibūdinamas kažkodėl kaip „Nėra čia jokios prasmės“ paskyrė mano asmenybės apibūdinimui net du straipsnius. Matyt labai paveikiau, cha cha cha! „Taprasme.lt“ autorė Gabija (kartu su savo tėvais!) iš pasitenkinimo taškėsi pasitelkusi jau senai save diskreditavusi moteriškos intuicijos pajautos metodą apie savo įspūdžius apie mane. Su Gabyte man teko kalbėtis gerą valandą SKYPE telefonija, apsikeisdavom komentarais dienraščiuose. Reikia paminėti, kad Gabytė jau buvo ganėtinai nusivylusi vyriška lytimi ir problemos leitmotyvas „Tu lachūdra“ skambėjo jau ankščiau.

Gabytė rašo:

Viskas prasidėjo nuo vieno konkretaus lachūdros, tačiau nuo precedento susikūrė bendrinis žodis. Nederėtų lachūdrai susireikšminti, tai įrodo tik žodžio pritaikomumą.

Lachūdra Pirmasis turi ir tikrą vardą, bet kadangi kartais tiesiog nesinori per dažnai minėti vardų, be to, kai esu kupina neigiamų emocijų, manyje sužydi fantazijos žiedai ir įvairaus plauko objektai yra krikštijami.

Žodžiu, kaip galima suprasti, ne aš pirmas nuvyliau nelaimingą mergaitę. Kažkokia padugnė iki manęs, matyt, palietė ir apgavo. (Тронул – должен женится! – taip sakydavo amžinatilsį pažįstamas karininkas A. Akulovas.) Ir Gabytė tada paskabino man išlieti širdį, kaip ji, 24-ių jau būdama, iki šiol negail būti laiminga. Negalėjau nepatenkinti nelaimingos merginos noro – išsiunčiau jai nuotrauką. „Visai neblogai! Visai neblogai!“ – apsidžiaugė nelaiminga Gabija gavusi sutaršyti dar vieną veidą. Tap suprantu, mano feisas buvau paleistas per printerį ir tapo Gabijos tėvų (draugų) dėmesio objektu. Rupkių rupūžės kartą susirinkusios po susijaudinusios, bei nusivylusios Gabytės pasakojimų nutarė: emociškai neįgalus, kitaip pasakius – impotentas. Nuraminta Gabytė sėdo rašyti, į šuns dienas išdėti mane, savo dienraštyje. Gabytė išskaitė kažkur „Labas, Lietuva!“, kad gerai pažįstu F. Nyčę! Ir taip gimė nuomonė apie mano pseudointelektualizmą. Lygtai pretenduočiau į kažką kitą! Toliau Gabytė puola girtis, kad ji jau ne jauna ir naivi mergaitė, suprask, ji – su patirtimi, kurios su tokiais dalykais nepgausi! Žinoma neapgausi: gali bet kas sėsti ir perskaityti F. Nyčę. Gabytė bando spėti, kad buvau net čepsėti pradėjęs po išsiūstos nuotraukos, kuri netrukus pateko į Gabijos tėvų rankas. Galiu pasiginčyti: tikrai dėkingas už Gabijai už receptą – čepsiu iš malonumo, nes jis tapo paskutinių savaičių labausiai gaminamu patiekalu. Bet dėl nuotraukos atvirai pasakysiu – man vienodai. Nes esu emocinis impotentas ir jau, panašu į tai, ir fizinis. Ir ačiū dievui. Taip, kad, ne ant to arklio state! Aš jau senai nieko iš nieko nesitikiu. Dienraštininkė teigia, kad norint atrasti mano tikrąjį aš, man reikia padaryti kūno depiliaciją. Ką gi, visada prašom – esu jūsų paslaugoms.

(Malonus intarpas dėl jaunų mergaičių. Prieš keturis metus teko dirbti kartu Megan – bene žaviausia 18 metų būtybe iš Konemaros. Bet ne tik ji man buvo maloni: kartu buvo iš pradėjusi virti savo sunkoje dramblota italė, toli gražu ne naivi.)

Gabija guodžiasi, kad ji nėra jau jauna ir naivi. 24 metai yra gana kritinis amžius merginai – vėliau gimdyti pakankamai rizikinga, tad ją suprasti lengva. Dar porą metų – ir Gabytė pakliūna į second hand kategoriją, kur lyčių bendravimo saitų perspektyvos tampa pakankamai komplikuotos. Vieniša dirbanti trisdešimtmetė – uh, ar gali būti kas nemaloniau. Tokia moteris tampa visuomenės našta ir asmeninė tragedija. Kodėl Gabija taiko save į šią kategoriją anksčiau laiko? Vienišų vyrų pizdavojimas, ypač dar vyresnių už save geru dešimtmečiu ir dar su tokiu malonumu – tai sukelia įspūdį, kad žavioji dienraštininkė suserga minėtos trisdešimtmetės marazmu. O jaunoji Gabija jau dabar taškosi froidistinėmis įžvalgomis apie mano nesusiklosčiusius santykius su tėvais, bei pasaulio niekine pajauta. Nu ir kas? Šios įžvalgos toli gražu neduoda apibrėžti jaunosios analitikės pozityvine linkme. Apmaudžiausia yra tai, kad Gabija Lunevičiūtė absoliučiai nesuteikia jokių perspektyvų. Tipiška konsumatorė, besidžiaugianti gyvenimo vartojimu (uh, kaip man tai primena Džoaną Vhelan! Juk ji buvo lygiai tokia pati graži ir išdidi. Iki besaikis vyrų vartojimas privedė ją iki krizės.) ir jaučianti pasitenkinimą iš vyrų emocijų kapitalizavimo. Tik pažvelgkit, kaip profesionaliai ji tai daro! Tik pamačiusi naują įžvalgą, kad apsidrausti, jog gali būti sudrausta, kaip daranti negerai, ji sako: tik negalvokit, tai ne aš! Taip jis pats galvoja! Iš kuri Gabija žino, ką aš galvoju? Emocijų kapitalizacija – tai taip nuobodu ir populiaru šiais laikais. Įdedu autorės nuotrauką viršuje. Sutikus gatvėje reikia būdrauti. Dar ir jus suskaičiuos.

5 Komentarai

  1. Posted gruodžio 20, 2009 at 09:23 | Permalink | Atsakyti

    Kas ten tarpu judviejų vyksta – Trintis, taprasme? Šiaip – atsargiau su Žiežulomis – Juodosiomis:)

  2. Ruta
    Posted gruodžio 21, 2009 at 16:39 | Permalink | Atsakyti

    Kaip tu isvis sugebejai tiek susireiksminti kad isvis kilto mintis, kad tas post’as buvo apie tave arba isvis ka nors bendra su tavimi turejo?! Viso gero, Lietuva

  3. Aurimas
    Posted rugpjūčio 1, 2012 at 12:17 | Permalink | Atsakyti

    Labai graži panelė, gal galėtum duot kontaktus?

  4. R
    Posted vasario 20, 2014 at 21:21 | Permalink | Atsakyti

    Arturai Racai, BNS vadove: tokio savimylos negabaus vartotojo (ne kurejo, suprantama), kaip pats esi, rasti aplinkoje, kurioje dar dirbi, yra nesunku. Grioviu kasti dar tiktum. Pragyvenimui su uzsigerimu tau pakaktu. R (tave mates priemimuose asmuo; pavardes nebutina zinoti dar vis pajegiantiems susiproteti; arba jau ne pajegiantiems)0

Parašykite komentarą

Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

