Šiuolaikinė mergina


– Po skyrybų gyvenimas pasikeitė. Mano draugas sakė, kad laikyčiau žmoną tvirčiau, taciau aš neatkreipiau dėmesio į tai.
– Tačiau juk taip negalima! Moteris turi turėti laisvę pasirinkti!
– O ką apie tave? 35-i metai… Tu ką galvoji apie šeimą, vaikus?

Trumpa tyluma, kurio metu koncentravosi pykčio ir agresijos emocijų kamuolys. Tapo baisu, kad iš gretimo kambario ateis išsigandę tėvai.

– Bet juk šiais laikais moteris turi dideles galimybes kur gali realizuoti save šiame gyvenime!

Po dviejų minučių mane išspyrė lauk iš namų.

4 Comments

  1. Kęstas
    Posted kovo 18, 2010 at 21:39 | Permalink | Atsakyti

    Matyt galima panaudoti grupės Antis dainos žodžius:
    Ne tau Martynai mėlynas dangus
    Ne tau berneli rožėm klotas kelias
    Ir vėl vienam teks gryžti į namus
    Ieškok Martynai paprastesnės mergelės…

    Nieko asmeniško, tik kažkodėl perskaičius iškart šie žodžiai atsirado galvoje

  2. Antanas
    Posted kovo 19, 2010 at 20:49 | Permalink | Atsakyti

    Moterys daznai isspiria vyrus is savo namu (jei gali). Po to bando juos susigrazinti daznai, nes isspyrimo priezastys buna per daug paprastos. Buvau isspirtas uz tai, kad 2 kartus neisvaliau vonios po dusho ir kitur buvau isspirtas, nes nakti dirbdavau vietoj kad miegociau su pikciurna issitepusia galva tepalais nuo kuriu man plaukai pradejo slinkti. Taip pat buvau isspirtas, nes pasidariau nebenaudingas ir tiesiog nereikalingas. Dageliui siuolaikiniu moteru nebereikia vyro, kuris suserga. Jos lengvai gali susirasti raumenuka ant interneto. Kaifas joms. Atsargiau reikia bobas rinktis… Gerai patikrint pries pradedant su jomis.

  3. Posted kovo 19, 2010 at 21:04 | Permalink | Atsakyti

    As tai kurvai ranka istiesiau pries penkeris metus. Reik pasakyti, ir man tada ziauriai reikejo i ka atsiremti. Pati prisikviete i kavine, skundesi. Pasakojo, kad durchatoje buvo. Po to scenoje zliumbe, kad vel pasiliks viena. Ir ka? Dabar man zliumbti reikia. Ji uwvaikyta buvo po mano prieziura, kada scena buvo suteikta dvi savaites, tada ant koju atsistojo nerealiai, nes dirbti fiziskai smarkiai reikejo. Tada isitiurlinau galutinai, juk pati sansa dave. Lemiama nakti nesileido buciuojama, o pasiule pasipisti, bet taip, kad vos neisizuojau ir praignoravau. Sekancia diena uzgriuvi visas pasaulis. Obidna, nesupratau uw ka dar. Ir pizdec.

Parašykite komentarą

