Aš ir “Labas, Lietuva!”


“Emigranto blogas” parašė atsiliepimą apie šį dienraštį.

Eh, norėtusi, kad suprastu dauguma, jog pokyčiai pradėti po 1998 metų, neįsipaišo į jokį kontekstą. Ir turėjo būti stabdomi ir protestuojami visokiausiomis išgalėmis, tačiau dėl optimistinio požiūrio į gyvenimą, dar suformuoto TSRS laikais, piliečiai nesugebėjo įžvelgti pasekmių. O urodai, įsitvirtinę ir išsityčioje iš kitų, buvo bemanantys, kad išliks neliesti. Bet juk viskas keičiasi. Tie patys žmones išvaromi, jie išvažiuoja, bet gi viskas pasilieka taip pat: pasikeičia tik pozicija, o nuoskaudos išlieka – vakarykštės aukos čiumpa modernias ryšio priemones, dalijasi nuoskaudomis. Formuojamas informacinis tinklas. Ir jis veikia darydamas kažkokia įtaką. Norėtusi susigražinti Lietuvą. Pradžioje — bent jau žiniatinklyje. Kas bus toliau — pamatysim. Bet šimtatūkstantines protesto akcijas, vykstančias Europos šalyse prieš nepakeliamas gyvenimo sąlygas, reik manyt, įsidemės ir lietuviai.

Ne, neturiu nieko bendro su blogeriu Labas, Lietuva! – šis žmogus man niekad per daug neimponavo. Jis, kaip ir keletas kitų itin piktų emigrantų, gal per daug keikiasi, per daug reiškia savo emocijas ten, kur vertėtų kalbėti blaiviai. Dar prieš metus ar du aš negalvojau, kad galiu suprasti šiuos žmones. Turėjau visai gerą darbą, dėliojau popieriukus, gėriau kavutę ir galvojau, kad taip nekęsti Lietuvos gali tik visiški durniai.

Kaip aš klydau… Paaiškėjo, kad viskas ne taip. Paaiškėjo, kad tai, ką rašo Kantas ar Labas, Lietuva! – tai tik emocijomis persunkta tiesa. Tiesa, kuria aš anksčiau netikėjau. Atmetam emocijas ir visvien lieka šlykščios atmatos, tuntais besiveržiančios į valdžią. Ir naivus kompiuterastas, paturėjęs džiaugsmą su tomis atmatomis susipažinti iš arčiau.

Manau, kad sužinoję, į kokius aš jų popierius įlindau, jie turėjo mane nušauti. Kai saugumo berniukai rašo pažymas, atsiprašant, verslo įmonėms, tai nenormalu. Bet matyt, kad nusprendė, jog visvien niekas manim nepatikės. Nesvarbu, gal ir nepatikės. Man jokio skirtumo. Bet kažkas ims ir patikrins mano žodžius. Gal kažkur mano atmintis sumeluos, gal kažkur aš būsiu apsigavęs. Koks skirtumas. Dėliokitės faktus patys. Staiga praregėsit kitais žvilgsniais.

Todėl aš galų gale supratau, kodėl Labas, Lietuva! pasivadino taip. Jam teko nešdintis. Bet jis grįžo, bent jau taip. Aš irgi grįžtu. Todėl irgi sakau: Labas, Lietuva!

2 Comments

  1. kantas
    Posted rugsėjo 23, 2010 at 19:05 | Permalink | Atsakyti

    ateityje

    teks apsivalyti nuo tų atmatų vaikų, kurie ateityje kaip dabartiniai žydaujos atstovai kris ant kelių ir rengs “demokratines nepaklusnumo akcijas”..

    taip bus ateityje, kai dabartinių atmatų vaikai kentės – smarkiai kentės, kol nebus emociškai sunaikinti ir turės vieną kelią – savižudybės

    įdomiai gyvenimas pasisuks🙂

  2. Posted rugsėjo 23, 2010 at 19:21 | Permalink | Atsakyti

    Jie isdves patys. Kiek ziurejau, jie yra arba ispusti, arba su atsokusiomis mesomis (pagrindine virsvorio problema JAV tai, kad zmones nesugeba priesintis spaudimui (svetimu ego projekcijoms) ir issipucia pradedami storeti. Cia baisu. Taip pat issivercia akys, kurios tampa skirtos pasaliniu emocijomis kapitalizuoti (ir zinoma jas parazituoti erzinant). Isverstos akys tampa bejeges, ta prasme, kad nesugeba projektuoti saves, nes samones srautas isleistas i isore, o galvoje mazai kas lieka, todel gilus ‘insight’ i problemas tampa sunkoku. Kaip ir galimybe introjektuoti kitus (neturiu omenyje kitu emociju kapitalizavimo). Gaunasi tokie broileriokai, priimtini akiai, taciau praktines naudos nenesantys, sugebantys tik absorbuoti, t.y. vartoti.

Parašykite komentarą

