Nušovė pedofilą!


Pedofilas Jonas Furmanavičius

Pedofilas Jonas Furmanavičius

Nušovė pedofilą, kaip šunį nudėjo ir pušką šalia numetė. Ir bobą antžmogį nušovė, kaip kalę pakutinę. Šia proga dainušką galima prisiminti. Perfrazuojant:

Ai, ai, ai, nušovė pedofilą
Už nieką, nei už ką
Nušovė pedofilą!
Sušiktą Furmanavičių!

„Karštas komentaras“ iš ties šį kartą neįkainuojamą darbą padarė, paskelbdamas pedofilų istorija. Ši istorija pasibaigia kone geriausiu būdu: vienas iš pedofilų ir moteris, pardavinėjusi mergaitę, nušauti, nes tikėtis teisingumo valstybėje, kuri buvo valdoma 10 metų adamko-pederastinio rėžimo, iš ties būtų naivu. Furmanavičius yra nušautas šalia savo namų ir tai yra džiugu. Balsas.lt puolė ginti amžinatilsį teisėją, paskelbdamas iki absurdo naivų teiginį apie iškrypelį, kad jis „neva buvo priekabiavęs prie mažamečių“ ir kad „nevedęs teisėjas buvo nuolat apsuptas gražiuolių moterų“. Kaip gražu! Ir neįtiketina! Jeigu būtų nuolat apsuptas gražuolių, jis būtų senai suviliotas ir apvesdintas. Bet ne jos jam rūpėjo.

Drąsius Kedys

Drąsius Kedys

Pedofilas Andrius Ūsas. Vis dar gyvas. Kol kas gyvas.

Pedofilas Andrius Ūsas. Vis dar gyvas. Kol kas gyvas.

Drąsius Kedys yra paieškoje. Supuvi iškrypelių valdoma sistema jo nepaliks ramybėje. „Labas, Lietuva!“ siunčia Drąsiui geriausius linkėjimus ir siūlo visokeriopą paramą, jeigu šis kartais pasirodytų Dubline. Susisiekti galima visada telefonu 0876301575.

„Ei, Drąsiau, nestabdyk!
Ir Andrių Ūsą taip pat sutvarkyk!“

Supuvusios Lietuvos išpuvusios V. Landsbergio suformuoto adamko-pederastinio rėžimo teisėsaugos sistemos atstovė išsproginusi įžūlias akis pareiškė: „O kaip mes dabar nagrinėsime bylas?“ Iš tiesų, įdomu! Verta apie tai pagalvoti Laimai Garnelienei, nes kaip teisėjai dirbs toliau, jeigu vienas teisėjas po darbo prievartaus mažametes mergaites ir bus už tai nušautas aukos tėvo, nes kitų supuvusios teisėtvarkos sistemos atstovų bus dengiamas? JUK TEISINGUMO TOKIU ATVĖJU NEBUS, HA HA HA! Taigi, sekant tokia logika, kalčiausia lieka mažametė mergaitė. Ir nieko kito iš tokios „teisėtvarkos“ negalima tikėtis.

Teisėja ir Jono Furmanavičiaus kolegė Laima Garneliene

Teisėja ir Jono Furmanavičiaus kolegė Laima Garneliene

144 Comments

  1. Posted 5 spalio, 2009 at 16:20 | Permalink | Atsakyti

    Man toks itarimas kad jis ir pasirodys Dubline ar Bulgarijoje, nzn kur daugiau Lietuvos nusikalteliai vaziuoja

  2. Julius
    Posted 5 spalio, 2009 at 16:24 | Permalink | Atsakyti

    http://www.pedofilai.com

  3. Karolis
    Posted 5 spalio, 2009 at 17:21 | Permalink | Atsakyti

    Sveikintina iniciatyva.

  4. Mindaugas
    Posted 5 spalio, 2009 at 19:21 | Permalink | Atsakyti

    KEDYS!!! palaikau tave!!!!
    Jai teisesauge nesieme vaiksmu kai Kedys visai lietuvai REKE jog TEISEJAS pedofilas, tai JIS pats emesi veiksmu!!! SAUNUOLIS!!!! Naikinti iskrypelius kurie sedi aukstuose postuose

    • Posted 5 spalio, 2009 at 21:15 | Permalink | Atsakyti

      Man visada abidna ir nesuprantama, kodėl tokios personos kaip Božena Krasovskaja dulkinasi su mergomis, kada pilna vienišų vaikinų. Valdas Adamkus normalių (straight) prie savęs neprisileisdavo. Rezultate, jų priviso visur – Prezidentūroje (iki šiol yra?), VSD, teismuose, žiniasklaidoje. „Karštas komentaras“ nesenai paskelbė, kad VSD pareigūnai, siekdami demaskuoti pedofilą, dirbantį Generalinėje prokuratūtoje, kreipėsi pas Joną Furmanavičių, taigi – užtaikė vėl ant pedofilo. Ir tiesiog laimingas sutapimas šiandieną įvyko, kad pastarasis buvo nužudytas. Priešingu atvėju, kokia kombinacija būtų susiklosčiusi – galite spręsti patys.

      • znakorius
        Posted 1 sausio, 2012 at 13:00 | Permalink

        KK yra tokia pat šūdmalių kontora kaip ir kitos.
        Radai kuo įtikėti.
        O, juk, nedurnas esi – giniesi savo byloje, kiek žinoma iš tavo kalbų per žiniasklaidą, išradingai? 🙂
        Linkiu apsiginti, bet be reikalo užgaulioti irgi nereikia (nežinau ar tuo savo atveju ar turi kokių įrodymų dėl to ką teigi).

  5. Tadas
    Posted 5 spalio, 2009 at 19:25 | Permalink | Atsakyti

    PALAIKAU KEDY!!! Jai pareigunai negali apsaugoti MUSU vaiku, ATZALU nuo PEDOFILU, nes bijo ju, nes matot tie sedi AUKSTUSE pareiguose!!! TAI belieka imtis veiksmo paciam!!! cia kalta tik teisesauga!!! Kuri nesiema veiksmu kai laikas buna!!! BAILIAI prakeikti!!! o vat dbr tures pamoka!!! PALAIKAU toki DRASU zmogu kaip KIEDYS!!! Daugiau tokiu LIETUVOI! ir TEISINGUMAS gal pagaliau atsiras!!! Pasedes 15 metu ir iseis, o dukra padekos jam uz tai kad pakiso po veliena ta kuris ja isniekino!!! Pedofila TEISEJA!!!! MIRE zmogus ir visa lietuva PEDOFILU laiko ir NIEKAS neuzjaucia!!! TAIP IR reikia tiems PEDOFILAMS

    • Posted 5 spalio, 2009 at 21:10 | Permalink | Atsakyti

      Stebiuosi ir apgailėstauju, kodėl nebuvo užlenktas iškrypelis Raimundas Lopata, kuris sukūrė Lietuvoje „naturalią atranką“ ir tokiu būdų prasidėjo Lietuvos gyventojų genocidas. Tai yra baisu, kad tokie žmonės iki šiol vaikšto gyvi ir iškėlę aukštai galvą. Atkreipkite dėmesi, kad Andrius Ūsas yra vienas iš artimausių „opozicinieriaus“ A. Matulevičiaus bendražygių. Savivaldybių tarybų rinkimuose Andrius Ūsas buvo išstatytas antroje vietoje. Kitaip tariant – A. Matulevičius – aršiausias „valstybininkų“ kritikas, kuris nei piršto nepajudino, kad 1999 metais būtų sustabdytas „klasių kūrimas“, dabar koja kojon žengė su pedofilu ir bandė formuoti naują tvarką Lietuvoje.

  6. Nedrasus
    Posted 5 spalio, 2009 at 19:33 | Permalink | Atsakyti

    Nenustebciau, jei i pragara pateks dar 2 pedikai – andrius ir aidas. O prie visu 4-iu kapu stoves eiles zmoniu, norinciu nusilengvint.

  7. Posted 5 spalio, 2009 at 19:47 | Permalink | Atsakyti

    palaikau kedy daugiau tokiu ir lietuvoj bs galima gyventi

  8. Tadas
    Posted 5 spalio, 2009 at 20:04 | Permalink | Atsakyti

    Nedrasus Pritariu tau!!! katik perskaiciau vienam portale!

    L.Stankūnaitės teigimu, pedofilijos istorija yra išgalvota siekiant mergaitės globos, o J.Furmanavičius ir V.Naruševičienė buvo pagrindiniai melo atskleidimo liudininkai.

    KA JUS NUSISNEKAT???? JAI TOKIU BUDU TEVAS BUTU NOREJAS GAUTI DUKTERS GLOBA!!! TAI NEBUTU ZUDES, NES DBR ISKELIAUS ILGAM IR JOS NEMATYS!!!!
    STANKUNAITE tegul pamasto logiskai!!!! ka ji proto neturi ar kas jai??? blt kas per durniai sedi pas prie aukstu pareigu tai NEIKERTU as!!!
    KEDYS Saunuolis, tik gaila kad uz Atlikta teisinguma teks sesti!

    • Posted 5 spalio, 2009 at 21:32 | Permalink | Atsakyti

      Stankūnaitė dirba už pinigus. Jai sumokės ir ji pripliurps ko tik jos prašo.

  9. Mindaugas
    Posted 5 spalio, 2009 at 20:11 | Permalink | Atsakyti

    Stankunaite ka ji durna??? niekas nezudo del teisiu i globa vaiko! beto jai kaltintu kazka tai tikrai netokio auksto rango zmones!!!
    Kedys saunuolis, kuo daugiau tokiu kaip tu ir tvarka butu lietuvoi, nes dbr sedi Visokia aukstuose postuose, Prievartauja mazas mergytes ir niekas nieko nedaro nes visi draugai!!!
    Zn kad nusovei tdl, kad tai buvo tiesa!!!! nes siaip zmoniu niekas nezudo! Palaikau Kedys tave 100%

  10. anonimas
    Posted 5 spalio, 2009 at 20:37 | Permalink | Atsakyti

    zemo lygio straipsnis panaikint si puslapi reiketu,kam tyciotis is rimto dalyko…ir be to artimieji tu zmoniu nekalti, kad iskrypeliai jie yra,jiem vistiek tai artimo zmogaus netektis…

    • Posted 5 spalio, 2009 at 20:52 | Permalink | Atsakyti

      Reiškiu užuojautą ha ha ha ha! Užuojauta Andriui Ūsui ir jo artimiesiams iš anksto. O jei rimtai – pastarojo gyvybė dabar pasidarys kiekvieno lietuvio garbės reikalas. Net neįsivaizduoju, kokiu būdu sugebės Lietuvos teisėtvarka sukurti modus vivendi. Kol kas pastarojo gyvybė tampa nauju nacionalinio sporto objektu.

  11. Mindaugas
    Posted 5 spalio, 2009 at 20:56 | Permalink | Atsakyti

    Pritariu tau 100%

  12. savi savus nuskriaudė
    Posted 5 spalio, 2009 at 21:11 | Permalink | Atsakyti

    gaila mergaitės, o ne tėvo. jis toks pat pederasto-pedofilas kaip ir visi adamkai ir landsbergiai. cituoju kedį:

    Lietuvoje, nors ji jau penkeri metai yra Europos Sąjungos narė bei NATO narė, ir, atrodo, turėtų būti teisinė ir demokratinė valstybė, tiesa ir teisingumas vis dar tebėra įkalinti kažkur giliai sovietinio mąstymo ir korupcijos požemiuose.

    http://www.pedofilai.com/gerbiami-382urnalistai.html

    • Posted 5 spalio, 2009 at 21:34 | Permalink | Atsakyti

      Prieš propaganda sunku atsilaikyti. Jūs tik paskaitykite Algimanto Matulevičiaus „darbus“. O Andrius Ūsas yra artimiausias A. Matulevičiaus bendražygis.

  13. xax
    Posted 5 spalio, 2009 at 21:36 | Permalink | Atsakyti

    Jus visi klystate…

  14. Gintaras
    Posted 6 spalio, 2009 at 05:49 | Permalink | Atsakyti

    saunuolis..visom keturiom uz ji.matyt cia vienintelis budas kaip lietuvoj galima tvarkytis su panasiais dalykais.cia kad ne nusikaltimas-mano akim-zygdarbis

  15. Posted 6 spalio, 2009 at 06:00 | Permalink | Atsakyti

    gėda šitam blogui turėtų būti naudoti Lietuvos vardą.

    Nei viena žmogžudystė nėra pateisinama
    +
    Andriau, neskatink dar didesnio žmonių susiskaldymo, nes tai žema.

    • Posted 6 spalio, 2009 at 09:50 | Permalink | Atsakyti

      Žmogžudystės nepriimamumas – tai neperseniausiai sukurtas mitas, tam, kad išvengti atsakomybės patiems žudikams, kada jie patys, tuo tarpu, žudo žmones siekdami pasipelnymo. Jeigu Lietuvoje socialinė visuomenė vystosi pagal „socialinį darvinizmą“, tai žudymas yra įteisintas, nes stipresnis turi teisę suėsti silpnesnį. Ne be tie laikai, kada žmogus žmogui buvo draugas. Tai tokia išvada, tamstos logika sekant.

    • d
      Posted 8 spalio, 2009 at 17:50 | Permalink | Atsakyti

      ee… O GAL TEN VAIDAS, O NE AIDAS

  16. a
    Posted 6 spalio, 2009 at 07:58 | Permalink | Atsakyti

    zema ‘tarnauti’ Lietuvai. korupcina teismuose nuo senu laiku.

  17. Mindaugas
    Posted 6 spalio, 2009 at 10:53 | Permalink | Atsakyti

    Vaidas
    O mazameciu mergaiciu tvirkinimas. Pedofilija yra pateisinama???

  18. 2rnius
    Posted 6 spalio, 2009 at 11:18 | Permalink | Atsakyti

    didzioji lietuvos dalis ir pries seima kuriam viskas Keiksmažodis kol ju nepaliecia, ir pries teisesauga kuriai viskas Keiksmažodis kol nenusauna vieno is gaidziu, tik tada jie priverciami. AR TOKIA KAINA REIKIA JUS “UZVESTI“ DARBUI??? krisit dar ne vienas aukos jus cia tai faktas. pradzia padaryta vieno kario isplaukusio pries srove. to kario visos spec tarnybos nesugeba pagauti 😀 palaukit zertvos kol tu kariu bus 20 jei ne daugiau tada nei nato nei niekas nepades 😀 cia yra ateities vizija atitinkanti 100% realybes link ko siandienine situacija pastumeja zmones. IMKITES VEIKSMU LIETUVOS MASTU ZMONES SUTRAMDYTI O NE DEL SAVO KISENIU GYVENKIT.

  19. poster
    Posted 6 spalio, 2009 at 12:00 | Permalink | Atsakyti

    Joo astriai jus cia pasisakot..
    Kad teisesauga visa valdiskoji perpuvus ir teisingumo pasiekt daugeliu atveju neimanoma – tai 100%
    Vienas pazystamas advokatas net yra pasakes – PIGAUS TEISINGUMO LIETUVOJ NERA..
    Kedys apsisprende ir ivykde savo tiesinguma (gali but kad dar ne iki galo). Kartu tai krastutinis nusikaltimas.
    Nusikaltimo as nepateisinu – taciau Kedzio irgi nesmerkiu!
    O tyrejai tai visiski avinai.. Visuotinis pofigizmas ir dangstymas..
    Beje ne visai i sia tema, taciau vistiek apie pedofilija..
    Ar zinot kad popiezius benediktas uz pedofilijos dangstyma baznycioje buvo paskelbtas persona non grata USA! Ir tik G.Bushas suteike benediktuliui malone ir panaikino draudima vykt i USA.
    Romos kataliku baznycioje kunigauja apie 10% pedofilu..
    Gaila nepamenu to dokumentinio filmo pavadinimo kur visa tai maciau..
    Zodziu pedofilu daug ir jie visuose valdzios sluoksniuose isikure sau patogiai ir vieni kitus dangsto..

  20. edvinas
    Posted 6 spalio, 2009 at 12:47 | Permalink | Atsakyti

    ot gerai.ir man kazkodel negaila nusautuju artimuju,man dziugu del to.tegul dreba ir tos bobses kurios nieko nedare ka turejo daryti.

  21. Piktas diedas
    Posted 6 spalio, 2009 at 13:58 | Permalink | Atsakyti

    Ale kaip čia yr, kad visi pasidare pedofilais tik tada, kai kedys pradėjo su savo sugyventine teistis?
    Ir kaip čia yr, kad kedžio sesuo, budama teiseja ir priklausydama pedofilu klanui, bei jo švogeris būdamas advokatu ( t.y. tas kur gina pedofilus) vaikšto sau sveiki ir gyvi 😀 😀 😀

  22. Edgaras
    Posted 6 spalio, 2009 at 14:12 | Permalink | Atsakyti

    cea ne tik jam vienam reikai kulkos!

  23. Kristina
    Posted 6 spalio, 2009 at 16:54 | Permalink | Atsakyti

    as tjp pat palaikau teti……o tuos…..visus issaudyti reikia…..be gailescio n…..!!!!!!!!!

  24. Warliuz
    Posted 6 spalio, 2009 at 17:17 | Permalink | Atsakyti

    Palaikau ta Kedy , tikiuosi issisuksi

  25. mattas
    Posted 6 spalio, 2009 at 18:29 | Permalink | Atsakyti

    Sunku patiketi,kad tevas verstu savo vaika taip meluoti, tam,kad gautu teise ji globoti. O ,kad tevas ryzosi taip atkersyti savo vaiko prievartautojui pilnai tikiu nes pats auginu dukryte. Tiesos sioje istorijoje is teisesaugos lupu neisgirsime, nes siuo atveju tiesa per karti.

  26. jola
    Posted 6 spalio, 2009 at 18:52 | Permalink | Atsakyti

    as irgi turiu du vaikus,todel juos esu pasiruosusi ginti net jeigu reiks savo gyvybe.Slykstu ir pagalvoti kaip galima prievartauti vaika kai apstu prostituciu kurios padarys ka tik nori uz pinigus…siaubas…siaubas …siaubas…kaip sako sunio ir mirtis suniska..nera zodziu,labiausiai gaila dukros,kokia ji uzaugs uzaugus?

  27. noname
    Posted 6 spalio, 2009 at 19:32 | Permalink | Atsakyti

    Gražiai čia aišku pavarot – palaikau, varyk toliau, it t.t…
    Tik reikalui esant kiek iš Jūsų pakartotų tai vardan savo šeimos.
    Chebryte, čia jau ne bajeris. Sistema, prieš kurią daugelis iš mūsų bejėgiai, veikia.
    Manau, kad Drasiui iš tikro reikia pagalbos. Ir nesvarbu šovė ar ne. Jis abiem atvejais teisus!!!!!
    Drasiau, jei skaitai – siūlau kažkaip atsidaryt sąskaitą, ne savo vardu, paskelbk, suformuluok kreipimasi į viso pasaulio lietuvius, tegu kas palaiko kiek gali tiek ir paaukoja. Jei pradėjai, vistiek sausas neišlipsi, bet nors turesi iš ko su “pedalais“
    ir visokiais šūdvabaliais kovot. Gal tavo toks “robinhudiškas“ likimas. Jau neina kalba apie tai nuspaudei gaiduką ar ne, iš teliko supratau – jei nenuspaudei, tai padarys kad nuspaudei.
    Jei skaito žiniasklaidos atstovai, tikiu, kad vienas kitas širdy yra ŽMOGUS-padėkit ŽMOGUI, Jūs atidarykit Drąsiui sąskaitą ir paskelbkit. Patys juk bijot sau prisipažint, jog ateis diena kai rašysit tik tai ką lieps rašyti, o už tiesą bus įstatymų numatyta bausmė…

  28. Posted 6 spalio, 2009 at 19:36 | Permalink | Atsakyti

    Tai yra labai gera mintis! Butina susikooperuoti ir is tiesu uzregistravus istaiga atidaryti mikliai Drasiui saskaita!

    Zodziu, galima atidaryti tokia istaigele. Tai uzimtu pakankamai nedaug laiko. Istaiga ir saskaitos butu Airijoje http://www.cro.ie/en/post-registration-friendly-society.aspx
    Taciau tam reikia 7 asmenu. Istaigos registracija kainuoja nebrangiai. Reik manyt, greitai ateis laiskas su CRO su reikalavimais, tada galima bus paziureti, gal is tiesu tokia istaiga pavyks atidaryti.

  29. urte
    Posted 6 spalio, 2009 at 20:00 | Permalink | Atsakyti

    man tai tuose filmukuose akivaizdziai matosi, kad Kedys 100 kart to paties klausineja, net kai kuriais atvejais pataiso dukra, patikslina,tada dukra pakartoja, toki vaika manau nesunku priversti pasakojimu kūrimui….

  30. urte
    Posted 6 spalio, 2009 at 20:01 | Permalink | Atsakyti

    O straipsnis tai tikrai labai prastas

  31. nesvarbu
    Posted 6 spalio, 2009 at 21:17 | Permalink | Atsakyti

    VISU SIMTU PROCENTU UZ DRASIU, NEMANAU KAD TAI JO DARBAS, NES NERA JIS TOKS DURNAS KAD PALIKTU TA AUTOBUSIUKA IR PUSKA NUSOVES TA KALE 🙂 CIA ISIVELE NE VIENAS ASMUO MANAU MUSU MENTAI IR VISI KITI PYDERASTAI KURIE GALI TIK TEISE VAIRUOTI ATIMTI AR BAUDA IRSASYT, O GREICIAUSIAI IR PINIGU IR PALEISTI TURETU BUTI ISMESTI Y GATVE NE JIEMS SILTOSE KEDESE SEDETI NE VIETA. MIELIEJI PASIZIUREKIME KAS MUSU SITOJ SUSIKTOJ LIETUVELEJ DEDASI…NIEKAS I TAVE PAPRASTA ZMOGELI NET DEMESIO NEKREIPIA….KOKS PYDERAS GIRTAS MIRTINAI SUZALOJA KELIS ZMONES JIS PASEDI PORA METU IR TAI AR PASODINA GREICIAUSIAI IR VEL SAU VAZINEJA PRISREBES….ZODZIU MANAU PATYS IR ZMONES KALTI JEI TOKIUS PYDERASTUS I VALDZIA ISRINKO…DUOTU AUTOMATA SAKYTU EIK I SEIMA IR PAPYSKINK TAI VISUS IKI VIENO BLET VISOKIE ANTANAI BIBANAI VALYNSKAI IS KUR TOKIE LOPSNIAI APIE POLITIKA NUSIMANO KAZIN? ARBA TAS PYDERAS FORMANAVICIUS NU IR NX TEISEJAS IR TAIP DARO, JIS NEI SAZINES NEI NIEKO VISKA VELNIUI PARDAVES BUVO TAI DABAR TIKIUOSI IR SEDI SU TUO PACIU VELNIU PRAGARE IR DROCINA VIENAS ANT KITO ARBA BYRKA VELNIUI CIULPIA LOXAS!!!!!!!!

  32. Posted 6 spalio, 2009 at 21:55 | Permalink | Atsakyti

    susiduriau su teisesauga, ir dar nebaigiau…sunku bus Lietuvai, jei nores ikurti teisine nekorumpuota skaidria valstybe bei teisesaugos sistema, kadangi teks keisti istatymus (pildyti juos, vetuoti, koreguoti, kurti naujus – realius bei rimtai apgalvotus, o ne saliskus ir nesaziningiems parankius), reikes keisti beveik 100 proc. teisesaugos pareigunu, itin atidziai kontroliuoti kitu kabinetu darbus, kurie tarsi turetu buti atsakingi uz skaidru darba panasiose istaigose… Is esmes si situacija, dar net negvildenant klausimo kas teisus o kas ne, irodo skaudzia musu Lietuvos pareigunu nedarba, neatsakinguma, ziurejima i viska pro pirstus, visiska apsileidima ir pasyvuma… Nekalbant apie tai, koki skausma bei neisgydoma trauma patiria vaikai, suauge zmones – nukenteje, nerade teisybes zmones…Zinau pagal save, kai tiesa akivaizdi, o teismas tarsi tycia nusprendzia priesingai, visos kitos instancijos uzsidaro tvirta siena, lieki vienas – nors rek, buna ypac sunku, skaudu, pikta ir neatleistina…taciau ne visi juk gali valdytis…matyt kazkas aukojasi, ir tik taip, pamazu, zingsnis po zingsnio galima pakeisti uzkerpejusia pareigunu “kompetencija“, ijungti i darba kodeksuose numatyta ir labai pageidautina zmogaus prota, sazine, teisinguma… Taigi ir sioje situacijoje palaikau teisybe – kokia ji bebutu… Palaikau teisybe, ir ypac nekalta maza vaika…Tegul mergaite kuo greiciau apsigydo siuos randus, nes visiskai nuo to isgyti – neimanoma…

  33. Andrius Usas
    Posted 6 spalio, 2009 at 23:17 | Permalink | Atsakyti

    Gyvenu Noreikiskese. Vaziuojant nuo Akademijos (LZUU) link Aleksoto po pirmo kelio uzsisukimo i kaire – desineje stovi mano tamsiai rudu plytu namas. Laukiu sveciu, o ypac vaiku!

    Buckis.

  34. Jurgis
    Posted 7 spalio, 2009 at 08:51 | Permalink | Atsakyti

    labai uzjauciu Kedi.turiu tris vaikus .turbut pats pasielgciau taip pat.Kedi tau stiprybes

  35. Posted 7 spalio, 2009 at 12:53 | Permalink | Atsakyti

    This is Fucking AWESOME!!
    Noreciau pamatyt kaip jis tuos pedofilus sienavo is savo beretos…
    turbut vaizdelis buvo vertas….
    Siaip maladec , gyne savo dukra … nes kito kelio nebuvo!

  36. frekenbokas
    Posted 7 spalio, 2009 at 18:38 | Permalink | Atsakyti

    Kedys padare tik viena klaida: pradzioje dar tikejo teisingumu Lietuvoje. reikejo is karto ir tyliai…

  37. As
    Posted 7 spalio, 2009 at 18:59 | Permalink | Atsakyti

    nx.taip ir reikia!pritariu 100% tik gaila kad ne visus issaude reikejo visas padugnes nudet

  38. Guste
    Posted 7 spalio, 2009 at 19:30 | Permalink | Atsakyti

    gal zinot kaip butu galima jam padeti? pvz rinkti parasus internetu ar kazkaip tai kad jam nieko nebutu. ar bent sumazintu jo bausme.10 metu gauna visokie zmogzudziai isgamos del 10 lt. O cia jis padare tai del visiems suprantamu priezasciu. as ir ziauriai ji palaikau bet ir kazkaip padeti norisi. lietuvai tokiu zmoniu reikia, o ne isvyt juos ar iki savizudybes nuvaryti. Gal turit minciu kokiu?

  39. Posted 7 spalio, 2009 at 20:29 | Permalink | Atsakyti

    Tai naujiena-teisėsaugos krizė… Reikia pastebėt-tai teisėsaugai krizė jau koks 20 metų. Kiekvienas prokuroras gavęs bet kokį darbelį galvoja tik apie vieną-kaip greičiau jo atsikratyt. Taip ir gaunasi-jei tai pareiškimas dėl nusikaltimo-tai jis akivaizdžiai nepagrįstas, jei tai ikiteisminis tyrimas-tada nebėra nusikaltimo sudėties, jeigu tai užsakyta byla-tada kuo greičiau parduot į teismą ir t.t….

  40. Posted 7 spalio, 2009 at 20:31 | Permalink | Atsakyti

    sorry uz floog bet prabalsuokit ok

    http://www.kedys.lt

  41. VERSIJA!!!!
    Posted 7 spalio, 2009 at 20:59 | Permalink | Atsakyti

    Man įdomi viena internauto versija, kuri panaši ir į mano nuomonę: Drąsius Kedys yra negyvas. Jo žudikai – tie patys žmonės, kurie nužudė ir Joną Furmanavičių bei Violetą Naruševičienę – tokia versija tyliai plinta internetuose. Drąsius Kedys paskutinę savo gyvenimo dieną bandė pasislėpti nuo žudikų, tačiau nesėkmingai: buvo nužudytas, jo kūnas paslėptas, o jo turėti ginklai panaudoti kaip falsifikuoti įkalčiai. Spėjama, kad žudynių išvakarėse Drąsius Kedys iš nežinomų asmenų gavo įspėjimą apie tai, kad prieš jį ruošiamas pasikėsinimas ir patarimą slėptis. Užsisakęs kambarį Kauno viešbutyje ir pasiėmęs ginklus, jis išvyko, tačiau užpuolikų netikėtai buvo sučiuptas prie viešbučio, išvežtas už Kauno ir nužudytas. Kitą rytą nusikaltėliai nutarė pašalinti porą iš liudininkų: silpnąja pedofilų tinklo grandimi laikytus Joną Furmanavičių bei Violetą Naruševičienę. Nuspręsta pasinaudoti paties Drąsiaus Kedžio ginklais, tačiau susidūrus su teisėju, pistoletas užsikirto. Jonas Furmanavičius bandė bėgti, tačiau visvien buvo pašautas, tačiau iš kito ginklo. Buvo paleista apie 10 šūvių iš kito pistoleto, turinčio duslintuvą, keturi buvo taiklūs. Kontroliniai šūviai atlikti, jau nusukus perkaitusį duslintuvą arba netgi iš kito – trečio ginklo. Žudikai, vykdydami iš anksto paruoštą planą, visgi nutarė palikti nukreipiančius įkalčius – Drąsiaus Kedžio pistoletą “Beretta“. Kaip žinia, tarp Drąsiaus Kedžio atsektų pedofilų buvo ir tam tikras šviesiaplaukis Aidas, kurio tapatybės nenustatė nei pats Drąsius Kedys, nei teisėsauga. Būtent jis, kai kurių spėjimu – aukštas prokuratūros ar spec. tarnybų pareigūnas, tapo žudynių organizatoriumi. Žudynes paskatino aktyvūs Drąsiaus Kedžio veiksmai – sukurtas puslapis pedofilai.com , aukštiems politikams bei žiniasklaidai išsiuntinėti DVD diskai su įrodymais bei aktyvi kampanija, kurios metu pats Drąsius Kedys išplatino informaciją įvairiuose interneto puslapiuose. Būtent pajudėjęs tyrimas ir įtikino nusikaltėlius, kad delsti negalima. Daugelis jau pastebėjo keistus neatitikimus viešai skelbiamoje byloje: šalia teisėjo Furmanavičiaus surastas Drąsiaus Kedžio pistoletas, iš kurio nebuvo šaudyta, viešbutyje užsakytas kambarys, kur pats Drąsius Kedys taip ir nepasirodė, mikroautobusas, apie kurį teisėsauga spėjo paskelbti, esą šis priklausąs Drąsiaus Kedžio įmonei, nors jis priklausė visai nesusijusiam asmeniui. Taip pat daugelį stebina, kur yra paties Drąsiaus Kedžio mašina, tačiau teisėsauga apie tai nei neužsimena, kaip ir neskelbia, kad tokia būtų ieškoma. Galų gale, paskutiniai išaiškėję faktai – pistoletas su duslintuvu, iš kurio buvo šaudoma: tokių vargu ar pavyktų gauti netgi juodojoje ginklų rinkoje – tai spec. tarnybų ginklai. Dar keisčiau, nei šie neatitikimai, atrodo psichologinis kontekstas: vos pasiekęs to, kad byla būtų pradėta tirti Vilniaus apygardoje, nepriklausomų prokurorų, susilaukęs žiniasklaidos dėmesio, staiga Drąsius Kedys imasi desperatiškų veiksmų, palikdamas dukrą be tėvo, duodamas šansą ją atgauti pedofilų sąvadavimu įtariamai motinai? Pripažinkime, byloje esantys faktai keisti, o kuo toliau, tuo keistenybių kiekis didėja. Tai tik dar viena iš vis didesnio kiekio skirtingų versijų, tačiau ji įdomi, nes paaiškina keistus nesutapimus, kuriuos galime pastebėti šioje byloje.

  42. Posted 7 spalio, 2009 at 21:13 | Permalink | Atsakyti

    Jo, versija itikinama. KK atspausdinus K.Vilkausko teiginius, apie tai, kada J. Furmanavicius yra perdaves jam irasu kopijas, kuriose prokuroras X tvirkina mazametes, kyla itarimas, kad D. Kedys is viso gali buti ne prie ko.

    Beje, K. Vilkauskas siandiena pranese, kad yra priverstas paneigti savo anksciau duota informacija KK.

  43. Lambbda
    Posted 8 spalio, 2009 at 01:05 | Permalink | Atsakyti

    tiketi to benderio K.Vilkausko nesamonem tai reikia “sveiko“ proto 😀 tai tik parodo kokio lygio tas KK yra…

  44. skaiste
    Posted 8 spalio, 2009 at 01:16 | Permalink | Atsakyti

    paziurejus i tuos snukius abu,to welnio uso,ir tos pedofilu gynejos iskart matosi kad abu is wieno molio,ta besmegene pati kaip pedofilas,o usas tai papuls weleu ar anksceu ir jis ta zino.tewas tai maladec nx kad dejo i wieta,palaikau

  45. Posted 8 spalio, 2009 at 05:18 | Permalink | Atsakyti

    gerai padare tiems izgamoms,as palaikau kedy.

  46. Posted 8 spalio, 2009 at 05:21 | Permalink | Atsakyti

    palaikau kedy.teisingai padare,izgamoms.

  47. Posted 8 spalio, 2009 at 10:39 | Permalink | Atsakyti

    Gan kategoriskas staripsnis. Pirmiausia, tai nera irodyta nei Kedzio nei visu pedofilu kalte. Ir jei isaiskes, kad visa tai yra tiesa ir bus irodyta visu kalte, tai as zinoma palaikysiu Kedi, jo begalini nora pasiekti teisinguma tokioje supuvusia ir degradavusia teisetvarka turincioje salyje, bet zmogzudystes nepateisinsiu.
    Jei isaiskes kad sitas pedofilu tinklas tikrai veike ir negana to visa teisetvarka dangste juos, tai net neisivaizduoju kaip reikes protu suvokti tokia supuvusia ir apgailetina sistema…neisivaizduoju kokia tinkama bausme tada turetu buti visiems sio nuskaltimo dalyviams nes mirties tokiems per maza…
    Sekmes Drąsiui!

  48. Posted 8 spalio, 2009 at 11:48 | Permalink | Atsakyti

    Čia tik prielaida, ar Kedys yra žudikas. Bet jau žinau, apie kurį pedofilą prokurorą liudijo agentas Vilpišauskas, kuris šiandieną buvo priverstas atsisakyti duotų teiginių dėl grąsinimų.

  49. Posted 8 spalio, 2009 at 11:55 | Permalink | Atsakyti

    O is kur cia viskas tamstai taip gerai zinoma? 🙂

  50. marius
    Posted 8 spalio, 2009 at 11:58 | Permalink | Atsakyti

    saunuolis Kiedys,vyras su kiausiniais! laikau spygas,kad jo nesulaikytu ir galetu uzbaigt savo pradeta darba….
    pasislykstejau musu politikais,prezidente ir visa teisesauga.dabar puola visi dirbt ir aiskintis kas kaltas? o ka cia besiaiskint,juk nieko nebepakeisi: mergaite suzalota,is normalaus vyro padare zmogzudi.nebent duos sansa pasiteisinti pyderastams prokurorams ir tam gaidziui Usui.
    jei visa tai butu padares paprastas zmogus,juk prokurorai ir visa sistema butu su sudais sumaise. o dabar juk teisejas ir politikas pakliuvo.slyksciausia tai,kad vieni kitus gina,kad ir zino visa tiesa.persasi mintis,kad jie visi kazka zino vieni apie kitus ir bijo…

  51. Posted 8 spalio, 2009 at 14:31 | Permalink | Atsakyti

    Na jei tie saltiniai tikrai tokie patikimi tuomet laukiam daugiau ziniu, nes kolkas is ziniasklaidos – tyla

  52. Migle
    Posted 8 spalio, 2009 at 15:32 | Permalink | Atsakyti

    Drasiau Kedi! As uz TAVE! Manau beveik visa lietuva uz tave.Saunuolis tu esi 🙂 Lietuva tai tyliu…Tokius kaip usas gyvus supjustyt reikia! Dar kazkas galvoja Drasiu y kaleima pasodint?Juokaujat?Jam paminl pastatyt reikia.Mes uz Tave!

  53. mama
    Posted 8 spalio, 2009 at 16:32 | Permalink | Atsakyti

    saunuolis drasius,kekvienas tave palaikis kas augina dukras.pagaliau nors vienas isdryso prajudint tuos korumpuotus teisejus.juos visus padet i vieta reiktu.pedofilai iskrypeliai.palaikau tave.

  54. brigita
    Posted 8 spalio, 2009 at 16:32 | Permalink | Atsakyti

    saunuolis!!!!!! kai pedikai vaikus twyrkino tai visi pro pirstus ziurejo, o kaip nusove , tai juos kaip salies didvyrius palaidojo, o drasiu kaip tarptautini nusikaltely gaudo. o kur teisesauga buvo kaip jis kreipesi i juos? vyt lauk tik tokia teisesauga!!!!!!!!!!!!!!!!!

  55. Rugile
    Posted 8 spalio, 2009 at 17:00 | Permalink | Atsakyti

    Baikit jūs juokus, nes tik taip teisybė ir įvykdoma, o tai taip jie nieko ir būtų nesiėme. Šaunuolis mergaitės tėvas, tik gaila kad kai Lietuvoj tokia durna vyriausybė jis gaus iki gyvos galvos vien dėl to, kad norėjo teisingumo už savo dukterį. Baisu, jau patys žmonės tuoj imsis tvarkos daryti. Tvarkykitės vyriausybe.!!!

  56. Uosis
    Posted 8 spalio, 2009 at 20:57 | Permalink | Atsakyti

    Kaip pederastų globėją čia įdėkite dar Dainių Žalimą (Žmogaus teisių stebėjimo institutas), žmonių skundiką, aktyvų pederastinių idėjų skleidėją ir propaguotoją Artūrą Rudomanskį (Tolerantiško jaunimo asociacija) ir Padlą Povilionienę, kaip visos tos padermės motiną globėją.

  57. Ritussse
    Posted 8 spalio, 2009 at 22:46 | Permalink | Atsakyti

    Liūdna… Labiausiai – dėl tokių straipsnių ir komentarų… Žema yra tai, ką jūs visi rašote.
    Šitoks Lietuvos ir jos valdžios juodinimas yra mažų mažiausiai jūsų neišprusimo lygio ženklas. Nei Adamkus, nei visi kiti straipsnio autoriaus paminėti žmonės čia niekuo dėti – valdžią išsirenka patys šalies piliečiai…
    O dėl Kedžio istorijos – ką jūs išmanote? Didžiulis klausimas – kas iš tiesų žudikas, gal visiškai ne Kedys, o jūs jau laikote jų didvyriu. Bet ar tokie yra didvyriai? Ar tikras didvyris paliktų savo vaiką likimo valiai ir pultų į tokią beprotystę? Gal jis yra didžiausia šios istorijos auka? Ar bent vienas iš jūsų suvokia šitą tragediją? Ar bent mąstot, ką šnekat? Verkti norisi… Ne tik dėl vaikų ir jų tėvų, bet dėl jūsų menko proto, nes tik dėl šito žmonių bukumo taip žemai nusiritom.
    Kedžio galbūt netgi nebėra gyvųjų tarpe, o jūs šitaip apie jį šnekat… Geriau pasimelstumėt už jį ir jo dukrą, nežinia, ar jiems nuo to pasidarys geriau, bet bent jūsų pačių širdyse galbūt atsiras bent šiek tiek gerumo, o nuo to ir visai Lietuvai bus geriau. Ne tam žmonės gyvybes aukojo, kad ant jų aukos purvus drabstytumėt. Ne Lietuva supuvusi, kaip šitas straipsnių autorius ir komentatoriai mano, o žmonių širdys ir smegenys supuvusios, ir nė vienas iš jūsų nesistengia to pakeisti…

    • Uosis
      Posted 9 spalio, 2009 at 08:37 | Permalink | Atsakyti

      Ką tu, dvasna, žinai apie čia rašančių žmonių išprusimo lygį?

      Tu – tipinis lietuviškas runkelis, paveiktas dogmatinio auklėjimo, suformuoto lietuviško baudžiauninko mąstymo įskiepio, kuris persiduoda iš kartos į kartą pagal sistemą: „ko liūdi berželi, ko liūdi. . .“, „gavai į vieną žandą, atsuk antrą. . .“ (tada garantuotai gausi ir į antrą), „tyla – gera byla“, ir so on. .

      Apie Lietuvos valdžią. . .Iš jos apskritai reikėtų šašlyką kepti: toks žmogaus pažeminimas, paniekinimas, toks nesiskaitymas su juo įsivyravo tik nepriklausomoje Lietuvoje, antrinant tokioms bulkoms kaip tu, šalia Landsbergio ir Brazausko giedančioms giesmes „Šventa Marija“..

      Drąsius Kedys – tikras didvyris (užsienio spauda, matyt, mirtinai tyli, kai žmonės patys pradėjo pedofilus Lietuvoje šaudyti?). Net jei ir nebegyvas. Žuvo kovoje dėl savo dukrytės; to karo aukomis tapo dar dvi bestijos. . . .

      Taigi, kad ir kaip tu beriestum, Drąsius Kedys yra tikras didvyris, ar jis gyvas ar miręs bebūtų.

      Sutinku, kad „žmonių širdys ir smegenys supuvusios“. Drąsius Kedys, tikiu, kad jis – gyvas, tą situaciją pabandė pakeisti ryškiausiu būdu. Tikras sektinas tėvo, nudėjusio pedofilus, kovojančio už savo durkytės ramią vaikystę, pavyzdys.

  58. Posted 9 spalio, 2009 at 17:34 | Permalink | Atsakyti

    http://www.youtube.com/watch?v=IYhlhHRJD1A . . . . AKCIJA SESTADIENI 12.00 VAL. NES DAUGYBE ZMONIU NEGALI DARBO DIENA SUVAZIUOTI IS VISOS LIETUVOS SIANDIEN TAIP VELAI ! ATSINESKIT VISUS MESKUCIUS KURIUOS TURITE – BALTI GERIAUSIAI TINKA. TIK NEPAMIRSKIT RAUDONO TASKO UZDET SMILKINYJE RAUDONU FLOMASTERIU – TAI BUS TEISINGUMO SIMBOLIS. AKCIJA BUS FILMUOJAMA, APIE JA PASKELBS DIDZIAUSI TV PASAULYJE – CNN IR BBC. NEPAMIRSKIT – SESTADIENI 12 VAL. Jungites visi ir atsiveskite savo draugus ir kaimynus!!! mums ne visviena!!! …………………………
    . …………. Vilniaus apygardos prokuratūra Rinktinės g. 9, LT-09201 VILNIUS Kauno apygardos prokuratūra Laisvės al. 32, LT-44240 KAUNAS Klaipėdos apygardos prokuratūra Vilties g. 12, LT-92231 KLAIPĖDA VISI KURIE PALAIKOTE, PLATINKITE KUO DAUGIAU!!

  59. daiva
    Posted 9 spalio, 2009 at 17:43 | Permalink | Atsakyti

    saunuolis kedys tuos pyder…..teisejus kurie taip daro per maza net uzmust…. mes palaikom tave pagaliau nors vienas teisinguma padare tik gaila kad tokiu pediku dar nemazai like..

  60. laura
    Posted 9 spalio, 2009 at 18:25 | Permalink | Atsakyti

    Gyvenu Amerikoje , ir cia visi apie tai kalba , visi palaiko sita zmogu , visi iki vieno kas nera iskrype , labai gaila kad jam teks tokia kaina sumoketi, ir ilgam nematyti savo mazametes mergaites, labai liudna ir skaudu , kad Lietuvoje nera teisingumo . kasdien ziuriu zinias kraupu kas ten pas jus darosi, uz tokius darbelius cia iki gyvos galvos gautu, o ten susivienije visi , vagys , pedofilai , gaila man musu salies , labai gaila … Gaila ir Drasiaus jis neturejes kito pasirinkimo padare viska kad jo dukrele nebekentetu , juk metus laiko niekas neatsizvelge , o dabar kai tokios pasekmes visi iesko priezasciu , per velu … mastykite , ka darote su Lietuva, juk ten gyvens jusu anukai, vaikai… tegul Dievas ji saugo …

  61. laura
    Posted 9 spalio, 2009 at 18:41 | Permalink | Atsakyti

    man labai patiko uosio komentaras , suntinku su tavimi !!!!!

  62. Nepamirskikime ir kitu iskrypeliu
    Posted 10 spalio, 2009 at 10:24 | Permalink | Atsakyti

    Šta kokius skelbbbimus platina iskrypeliai

    Duokime laisve ir lygias teises VISIEMS LYTISKAI ISKRYPUSIEMS

    Didzioji dalis homoseksualu bei visi biseksualai tokiais tapo po to, kai vaikysteje juos isprievartavo, ypac kai daug kartu.

    Vadinamoji viesoji tolerancija gejams reikalinga tik tam, kad palengvinti vaiku itraukima i seksa, ypac homoseksualistu.

    Europos tinklalapiuose Lietuva reklamuojama kaip vaiku sekso rojus. Ir zinoma tai nesa pelnus vaiku lytinio isnaudojimo organizatoriams, trupiniai nubyra ir politikams per ju rinkimines kompanijas

    Kodel vien tik gejai turetu buti su issimtinemis teisemis.

    Jei zmogus jaucia orgazma (lytini pasitenkinima) lytiskai santykiaudamas su lavonais.
    Tai gal leiskime jiems toliau kapuose niekinti lavonus.

    Jei zmogus jaucia malonuma lytiskai santykiaudamas su kalemis. Lietuvoje spauda jau aprase viena kaimieti, kuris prievartauja kales, kaimynai neapsikente kaliu kauksmo, kreipesi ne tik i valdzia, bet ir i policija, zurnalistus. Ypac sunerime kaimynai del galimos sio iskrypelio itakos ju vaiku pscihikos raidai.

    Kaune uz mazametes isprievartavima ir nuzudyma buvo nuteistas priverstinio gydymo “Gestapas“.

    Iki tol visas kvartalas zinojo, kaip jis viesai santykiauja su vistomis. Niekas nesieme priemoniu, kol galu gale nuzude maza mergaite.

    Jei zmogus jaucia “kaifa“ (orgazma), lytiskai santykiaudamas su ozkomis, kiaulemis, vistomis, tai gal irgi leiskime jiems marsiruoti Vilniaus Gedimino prospektu su ju mylimosiomis ozkomis, kalemis, kiaulemis ir reikalauti visuomenes demesio, gerejimosi, pripazinimo.

    Pagaliau jei leidziame jiems, tai kodel neduoti jiems savo artimuju mirusiuju kunu (lavonu) nekrofilu dziaugsmui. Pavyzdziui, savaitei kitai atideti laiduotuves

    JEI JAU LYGIOS TEISES- TAI VISIEMS

    http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F93610%2FDESC%2F1

  63. Nepamirskikime pedofilu puolanciu beriukus.
    Posted 10 spalio, 2009 at 10:27 | Permalink | Atsakyti

    Nepamirškike pedofilu puolančių berniukus, October 10, 2009, 12:58 pm

    Stai kokius manifestus jie platina:

    MAIKLO SVIFTO 1987 MANIFESTAS „REVOLIUCINGIEJI GĖJAI“.
    Drebek, hetero kiaule 2009-03-31 21:20

    Mes paversime jūsų sūnus, jūsų lėkštų svajonių, vulgaraus melo, silpnai išvystyto vyriškumo simbolius, pexxxxxxxxxs.
    Mes suviliosime juos mokyklose ir bendrabučiuose, sporto salėse, persirengimo kambariuose, sporto aikštelėse, seminarijose, jaunimo grupėse, kino teatrų tualetuose, kareivinių barakuose, krovininių automobilių stovėjimo aikštelėse, visuose vyrų klubuose, Kongresų rūmuose, visur, kur tik esama vyrų.

    Jūsų sūnūs taps mūsų klusnūs tarnai ir vykdys tai, ką jiems liepsime. Jie įgaus mūsų veidą. Jie geis mūsų ir dievins mus.

    Moterys, jūs norite laisvės? Sakote, kad jūsų vyrai blogi, kad daro jus nelaimingas? Mes, vyriško veido ir raumenų žinovai, atsiimsime jūsų vyrus iš jūsų. Mes pralinksminsime juos, išmokysime juos, apkabinsime, kai jie verks.

    Visi įstatymai, draudžiantys homoseksualizmą, bus atšaukti. Vietoj jų bus išleisti įstatymai, sudarantys sąlygas meilei tarp vyrų.

    Mes nuplėšime kaukę nuo galingų homoseksualų, kurie dedasi heteroseksualais. Būsite sukrėsti ir išsigandę, kai pamatysite, kad jūsų prezidentai ir jų sūnūs, jūsų pramoninkai ir senatoriai, jūsų merai ir jūsų generolai, jūsų lengvaatlečiai, filmų ir televizijos žvaigždės, jūsų civiliai vadovai ir kunigai visai nėra tie patikimi, artimi buržua heteroseksualai, kokiais juos laikote.

    Šeima yra melo, išdavystės, vidutiniškumo, veidmainystės ir smurto židinys, todėl ji bus panaikinta. Šeima tik slopina vaizduotę ir pažaboja laisvą valią, todėl ji turi būti likviduota.

    Tobuli berniukai bus pradėti ir auginami genetikos laboratorijose. Jie augs bendruomenėse ir juos prižiūrės bei mokys homoseksualai eruditai.

    Visos bažnyčios, kurios mus pasmerks, bus uždarytos. Vieninteliai mūsų dievai yra gražūs jauni vyrai ir mes esame atsidavę grožio, moralės ir estetikos kultui. Visa, kas yra bjauru, vulgaru ir banalu, bus panaikinta.

    Mes perrašysime istoriją – istoriją, kurią sumenkino jūsų heteroseksualus melas ir iškraipymai. Mes aprašysime didžių vadų ir mąstytojų, kurie formavo šį pasaulį, homoseksualumą.

    Mes irgi sugebame naudotis šaunamaisiais ginklais ir stoti prie pabūklų barikadose esant žūtbūtinei revoliucijai.
    Drebėk, hetero kiaule, kai pasirodysime tau be kaukių.

    w w w alfa.lt/komentarai/straipsnis/?id=10266551
    O ar toleruos jie lesbijietes ir kitas s e x mažumas ?

  64. Nepamirskikime iir kitu iskrypeliu
    Posted 10 spalio, 2009 at 10:29 | Permalink | Atsakyti

    nepamirškime ir tų, kurie vaikams paltina tokius tinklalapius:

    www zoogay net

  65. kirvis
    Posted 10 spalio, 2009 at 18:21 | Permalink | Atsakyti

    Pagaunam Usa Andriuka ir nukertam sysala.

  66. tomas
    Posted 11 spalio, 2009 at 13:50 | Permalink | Atsakyti

    visu gailiause vaiko sugadino givenima pedofilai.nezinau ka su tokeis reik darit kurvom

  67. sb
    Posted 11 spalio, 2009 at 16:52 | Permalink | Atsakyti

    internete sklandantys “gandai“ – liaudies balsas:

    raminta (2009-10-10 22:02)
    Ji ir jos sesuo mokėsi kirpėjos amato.Aš buvau jų grupės vadovė.(kažkodėl apie tai niekas nežino,tik yra faktas ,kad ji mokėsi KTU)Tada prasidėjo jos teismai su Kedžiu.Stankūnaitė tuo metu gyveno ar su tėvais ar su seserimi,to gerai nepamenu.Tuo metu jai buvo tikrai striuka su pinigėliais.Kaip tik tada ji ir susipažino su A.Ūsu.Neilgam laikui praėjus pas merginą atsirado naujas paltukas,rankinė,žirklės(1000lt .vertės),ji pradėjo važinėti nuomotu automobiliu Mersedes Benz E klasėsi,tada įstojo mokintis į KTU,mokėsi privačiai pas gerai žinomą meistrą.Taigi iš kur visa tai?
    Kažkodėl visi puola Kedį,kad jis prastai mokėsi,gaudavo ką norėdavo.Gal reikėtų pasidomėti ir jos praeitimi?JUk ji baigė suaugusių mokymo centrą gyvendama su juo,nors teigia,kad jai nebuvo leista mokintis.Ir KTU studijavo mokamoje vietoje,nors pajamų neturėjo

    Papildau (2009-10-11 00:26)
    Pritariu Ramintai. Stankunu seima gyveno vargingai. A.a. Violeta buvo sesers klasioke (15-ta vid. m-kla). Violeta baige tik 9 klases ir isejo is mokyklos. Klasej nepritapo. Mego fantazuoti, sneketi nesamones. Pastaruoju metu Violeta buvo labai pasikeitusi. Sklande negeru kalbu apie dabartini Violetos elgesi.

    xxxx (2009-10-11 17:52)
    ta mergaite 8 m isnaudotos penkiametes pussesere, klaseje prie visus apsislapindavo ir prisikakodavo i kelnaites ne karta, mokytoja ja sutvarkydavo.. taciua mama vis ieskojo mokytojos darbe priekabiu, skirtingai nuo jos tevo, kuris vis kartodavo, kad mama umi ir konflitiska.. ir tas tevas db jau uzsienyje dirba o ta mergaite vogdavao ir siaip buvo visiskai skirtinga nuo visu tokio amziaus vaiku, gaila mergaites ji buvo isnaudojama kokius 4 metus jai nelaikydavo slapimo ir nelaikydavo ismatu kaip jus manote, kaip ji turejo jaustis, kai motina jos neleido i mokykla 4 men be gydytojo pazymos?? o jos niekas negina, kur ‘ istabiosios’ vaiku teisiu tarnybos???? ju kiap visada nera, kai riekai ginti vaikus, o ne ‘ sistema’ .. :
    ten rase man atrodo medike,pas kuria Narusevicene dazna mergate vezdavo atset del hemarojaus problemu.r ka ji pagrasino Narusevicene,tai si pareieske ,kad tur labai stipru uznugari ir jei nenori darbo prarasti tegu nesikisa
    xxx (2009-10-11 17:51)
    SKAITYTOJO KOMENTARAS:
    Del Uso akivaizdu, kad pedofilas… mano kolege yra ejusi manikiuro pas dabar nusauta Naruseviciene. Pas ja atejo sesuo (Stankunaite, Kedzio vaiko mama) ir sako citata: ” atsibodo man tas Usas..uzkniso jau…” nusauta sesuo atsake: ” nu pakentek, nesunku gi, juk tiek daug pinigu tau jis duoda” … kolege pagalvojo, kad prostitucija uzsiima, o paaiskejo stai kas…

    teisybė (2009-10-11 08:44)
    Yra žinoma,kad Ūsas LŽUA viename salonų buvo pastatęs soliariumą ir į jį ateidavo Stankūnaitė degintis išdidžiai pareikšdama,kad tai jų su Andriumi soliariumas ir ji eidavo nesumokėjus.Taigi manau,kad mergaitė pati su tuo Ūsu gastroliavo pradžioje kol sugalvojo pardavinėti ir dukrytę.

  68. sb
    Posted 12 spalio, 2009 at 03:11 | Permalink | Atsakyti

    gsxthtrhhwswrgr,
    2009 10 12 04:56

    Šiandien vakare (2008 m. lapkritis 22 d.) kilo mintis pasidomėti kuriame spaudos leidinyje dabar dirba žurnalistas Albertas Oniūnas. Aš su juo susipažinau 2002 m., ir jis susidomėjo mano turėta informacija apie Lietuvos įstatymų leidėjų įvykdytą „teisinės“ bazės sukūrimą Lietuvos piliečių žemės valdų išgrobstymui bei konkrečiu, 136 ha ploto, šimto trisdešimt šešių milijonų litų vertės žemės valdų išgrobstymu Kauno rajone Ringaudų kaime. Tuomet mes buvome kelis kartus susitikę asmeniškai, aš jam įteikiau dokumentų kopijas, o neaiškumus aiškinomės telefonu ir e-paštu. Tačiau straipsnis numatytu laiku „Akistatoje“ išspausdintas nebuvo. Ponas Oniūnas man neskambino ir aš nusprendžiau kad „Akistatos“ redakcija tą straipsnį spausdinti atsisakė. Kadangi taip jau buvo buvę kituose laikraščiuose – nusprendžiau žmogui neįkyrėti ir taip pat jam neskambinau.

    Kad surasti mane dominančią informaciją – šįvakar į gugle paiešką aš įvedžiau jo pavardę. Radau du laikraščių straipsnius ir praėjus kelioms valandoms po jų perskaitymo vis dar niekaip negaliu atsigauti. Tai 2002-10-02 straipsniai „Kauno dienoje“: ir „Vakarų Eksprese: . Juose aprašyta baisi šio žurnalisto mirtis – savižudybė nusinuodijant savo paties automobilio išmetamomis dujomis. Greta jo kūno buvo rastas beveik išgertas litrinis degtinės butelis. Atsisveikinimo raštelio žurnalistas nepaliko…

    Velionis žurnalistas Albertas Oniūnas rašė apie korupciją Lietuvos teisėsaugoje ir rašė gerai – nes vienas iš pirmųjų iš Lietuvos žurnalistų už savo darbą gavo Kazio Bobelio vardo premiją. Aš pats žmogaus teisių gynime aktyviai dirbu nuo 1992 metų pradžios ir iš savo patyrimo žinau – kokių stiprių nervų tai reikalauja. Todėl, mano nuomone, kalbos apie tokio stipraus žmogaus „savižudybę“ yra mažiausiai nerimtos. Jeigu man kas nors netikėto atsitiks – patikėkite – tai tikrai nebus savižudybė…

    Aš, Zenonas Jurgelevičius liudiju, kad prieš pat savo mirtį žurnalistas Albertas Oniūnas baigė ruošti straipsnį apie posovietinėje Lietuvoje itin stambiu mastu organizuotai vykdomą neteisėtą piliečių žemės valdų išgrobstymą – kuriame yra įsivėlę Lietuvos valdžios ir teisėsaugos struktūrų pareigūnai. Aš asmeniškai buvau pakviestas atvykti į „Akistatos“ redakciją ir prie redakcijos pastato redakcijos fotografas mane nufotografavo, kad prie Alberto Oniūno paruošto straipsnio įdėtų mano fotonuotrauką ir nei iš šio nei iš to – seansacija turėjusio tapti straipsnio autorius nusižudė…

    Asmeniškai susitikinėdamas su žurnalistu Albertu Oniūnu aš jokių galinčių iššaukti jo savižudybę požymių nepastebėjau. Todėl man visiškai nesuprantamas velionio Alberto Oniūno kolegų – žurnalistų – abejingumas itin neaiškiai savo kolegos mirčiai.

  69. vytas
    Posted 19 spalio, 2009 at 12:34 | Permalink | Atsakyti

    palaikau tave

  70. issigimeliams
    Posted 20 spalio, 2009 at 12:04 | Permalink | Atsakyti

    Issigimeliu kampelis. O kas jus isnaikins?

  71. Posted 20 spalio, 2009 at 12:10 | Permalink | Atsakyti

    Čia apie ką?

  72. Posted 21 spalio, 2009 at 11:23 | Permalink | Atsakyti

    Dieve , kokie zmones zmogzudziai . tai gal iveskim kiekvienas savo linco teismus ir zudykim visus paeiliui, kurie, neva musus nuomone prasikalto…uz ka nuzude ta seseri , ir ji prievartavo?ar ta jos kazkokia kalte jai turejo kainuot gyvybe , kad kazkoks psichopatas taip sugalvojo? tai pvz.,is manes pavoge mano daiktus vakar , tai man dabar susirast visus kaltininkus ir issaudyt? tai gal ir tave nudet , straipsnio autoriau, nes man tavo staripsnis ne velnio nepatiko , nes tai pasityciojimas ne tik is gyvu bet ir is mirusio zmogaus atminimo

  73. Posted 21 spalio, 2009 at 11:26 | Permalink | Atsakyti

    ar teisesauga turi imtis veiksmu , kai sistema nedirba , kai blogos darbo salygos ir mazi atlyginimai?ir apskritai , kaip apibrezt teisesaugos sitema , kas ji yra , kai kiekvienas zmogus siekia savointeresu , kas jam gali nurodyt kaip elgtis ir ka manyt, Valantinas?

  74. Posted 21 spalio, 2009 at 20:11 | Permalink | Atsakyti

    Pizdet ne zapretis, ant to liezuvis (klaviatura) duoti. Linco teismas gime JAV Siaureje po pilietinio karo, kada siaurieciai buvo totaliai persigande del islaisvintu negru siautejimo, samoningai pjudomu laimejusiu pietieciu, kuriems buvo aktualu palaikyti chaosa Siaureje ir tokiu budu nubausti. Tie, nusivyle valdzia, ikure savo teisma. Bet net ir tada pas juos nebuvo pedofilu.

  75. Anonimas
    Posted 21 spalio, 2009 at 20:52 | Permalink | Atsakyti

    Saudyt nx tokius dx

  76. Anonimas
    Posted 21 spalio, 2009 at 20:55 | Permalink | Atsakyti

    Jie nenusipelne gyventi ,juos reik nukankinti ,nes jie kankino mazametes mergaites .

  77. Anonimas
    Posted 21 spalio, 2009 at 21:05 | Permalink | Atsakyti

    Teisesauga tvarkos nebeives ,patys zmones turi imtis inecitivos ir pasalinti tokius isigimelius ,Drąsius Kedys padare pradzia pedofilu naikinimui ,zmones tures patys vykdyti teisinguma ir pasalinti tuos isigimelius pedofilus .

  78. Anonimas
    Posted 21 spalio, 2009 at 21:09 | Permalink | Atsakyti

    Pedofilai sudas pats zinai,
    kokie baisus isigimeliai.
    Skinai nukankins tokius negyvai ,
    gerbsim skinus amzinai,
    jei pedikas nesi reiskias kietas tu esi,
    Ei ! pilieti Lietuvos nukankink pedika negyvai .

  79. BAGYYYYRA-FROM LONDON
    Posted 22 spalio, 2009 at 17:18 | Permalink | Atsakyti

    Drasiau,visada tikejau tavimi..tikiu ir dabar…Lietuva tokia salis,kad gerus zmones sodina,vaikus kankina ir jokio teisingumo…puse musu valdanciuju turetu sedeti kalejime-uz nuskurdintas seimas,uz neatlaikiusiu zmoniu savizudybes ir gydymasi psichiatrijos ligoninese…uz tai,kad jaunimas bega i kitas salis,laimes ieskoti,o ten visai prapuola pateke i ne tas rankas…uz musu vaikucius…kuriems sirdeles skauda matant motinu asaras,kai negalime savo vaikuciu islaikyti…laikykis ir nepasiduok…pasaulis pagaliua turi pamatyti kas toje Lietuvoje darosi…zmones turi atsimerkti ir nustoti verkti,o imtis veiksmu pries tokia valstybe…pries dauguma jai tektu nusileisti,klauptis ant keliu…o dabar tik mes klupim pries valstybe….

  80. Posted 22 spalio, 2009 at 18:13 | Permalink | Atsakyti

    DRASIUS KEDYS
    2009-10-13 14:26:54
    Radau si komentara, jei tai tiesa – baisu. 186. PASKAITYKIT, žiauru 20: 28 10-11 IP: 78.57.101.69 xxxx (2009-10-11 17: 52) ta mergaite 8 m isnaudotos penkiametes pussesere, klaseje prie visus apsislapindavo ir prisikakodavo i kelnaites ne karta, mokytoja ja sutvarkydavo.. taciua mama vis ieskojo mokytojos darbe priekabiu, skirtingai nuo jos tevo, kuris vis kartodavo, kad mama umi ir konflitiska.. ir tas tevas db jau uzsienyje dirba o ta mergaite vogdavao ir siaip buvo visiskai skirtinga nuo visu tokio amziaus vaiku, gaila mergaites ji buvo isnaudojama kokius 4 metus jai nelaikydavo slapimo ir nelaikydavo ismatu kaip jus manote, kaip ji turejo jaustis, kai motina jos neleido i mokykla 4 men be gydytojo pazymos?? o jos niekas negina, kur ‘ istabiosios’ vaiku teisiu tarnybos???? ju kiap visada nera, kai riekai ginti vaikus, o ne ‘ sistema’ .. : ten rase man atrodo medike, pas kuria Narusevicene dazna mergate vezdavo atset del hemarojaus problemu.r ka ji pagrasino Narusevicene, tai si pareieske , kad tur labai stipru uznugari ir jei nenori darbo prarasti tegu nesikisa xxx (2009-10-11 17: 51) SKAITYTOJO KOMENTARAS: Del Uso akivaizdu, kad pedofilas… mano kolege yra ejusi manikiuro pas dabar nusauta Naruseviciene. Pas ja atejo sesuo (Stankunaite, Kedzio vaiko mama) ir sako citata: ” atsibodo man tas Usas..uzkniso jau…” nusauta sesuo atsake: ” nu pakentek, nesunku gi, juk tiek daug pinigu tau jis duoda” … kolege pagalvojo, kad prostitucija uzsiima, o paaiskejo stai kas… 185. ANONIMAS 20: 28 10-11 IP: 88.222.69.178 Zmones, tautieciai lietuviai!!! Sioj istorijoj buvau Didelis skeptikas, patikekit….Bet… Vakar snekejau su savo pensininke motina, kuri yra Orintos, vyresnes mergaites, kaimyne….Mergaite ateidavo i svecius ir viska pasakodavo…I mokykla vaiksto su pampersu..Zmones, tai yra Faktas!!!Nezinau, ar praleis sita mano komentara….As taip pat netikejau. Nesileiskit, kad tai pasimirstu, neleiskit, kad jums plautu smegenis!!! Laikykimes

  81. Posted 6 lapkričio, 2009 at 21:14 | Permalink | Atsakyti

    idiotai, cia mafija nusove ta furma del senu dalyku pasinaudoja senu skandalu, kedys ne i tema.. vaikai nieko nezinot

  82. Posted 6 lapkričio, 2009 at 21:26 | Permalink | Atsakyti

    Na tai pasakok.

  83. zmogus
    Posted 7 lapkričio, 2009 at 14:14 | Permalink | Atsakyti

    Lietuvos valdzioj mano nuomone daug prakeiktu pedofilu uz tai nieko ir nedare, tenka patiems ieskoti teisybes.

  84. Posted 7 lapkričio, 2009 at 17:49 | Permalink | Atsakyti

    Taigi prie V. Adamkaus dauguma tokiais patapo. Matyt, iš jo pavyzdį ėmė.

  85. Posted 9 lapkričio, 2009 at 09:33 | Permalink | Atsakyti

    noriu pasakyt ,nors nesitiki kad kaskas isgyrs ir patikes mano stebetai per 30 metu nuomonei! Kad cia yra pedofilu Lietuvos mastuvienas is didziausiu mafijos klanu-tai parodo blaivai mastancio zmogaus,30 metu stebejas ir paciam sukonkreciais aukstai stovenciais pareigunais susidurus-vis prieini tos pacios nuomones,kad tai yra MAFIJA! Dabar nenorisi kalbet apie mastus,o pabrest butent sia diena,taip karstai Lietuvoi diskutojama pedofilijos problema! Tai vot kaip visur rasoma ;kad siendien kiekvienas saziningas pylietis turetu pasisakyt ,ir danest iki visu saziningu zmoniu apiezinomus faktus! O tai anksciau musu visomene buvo labai uzsipuoluse apipilt purvais visai kita,paprastu ir stovinciu pacioi ziemiausioi visomenes grandinei! Ir dabar as galvoju ar taip pasyelgta buvo specialiai ,kad zmonem nekiltu daugiau jokiu minciu,as galvoju kad -TAIP!

  86. muzikams
    Posted 16 lapkričio, 2009 at 17:01 | Permalink | Atsakyti

    visi kurie uz Kedi – palaiko pedofilija, jis maskavo save, jis pats ir yra pedofilas, o jus kaip durneliai patikejot.
    Matosi, kokio lygio LT zmones – muzikai, palaikantys tokius pedofilus kaip Kedys. Jei jus palaikot Kedi, reiskias ir jus namuose tvirkinat savo vaikus, kitokio paaiskinimo Kedzio garbinimui nesurandu.

    • Posted 25 lapkričio, 2009 at 15:25 | Permalink | Atsakyti

      asile, tai tu tvirkini savo seima ,savo mazamecius vaikus ,jei taip sneki

  87. lietuve
    Posted 16 lapkričio, 2009 at 22:13 | Permalink | Atsakyti

    LIETUVA tokia maza, supuvus visa! Kas vyksta-baisu! Zmones, jaunimas kur jus!!?? Juk viskas tik jusu rankose. Jei istatymai isimtiniai, paperkami ir t.t Nera tvarkos ir nebus! Nes ten kurvos sedi, nieko nebijo, su niekuo nesiskaito. Manau gana sedeti, isetu simtas lietuviu issaudytu visus tuos pydarus ir kitus , poto kitas simtas, kitas simtas.Visos tautos i kalejimus nesusodins.
    Cia tik masinis sukilimas reikalingas! Jei nuo sovietu atsijungt sugebejom, tai su savais pydarais susitvarkyt negalim!

    Mieli teisejai, o jei dabar paimti ir jusu visu dukras ispisti! Kaip gerai butu a…?

  88. lietuve
    Posted 16 lapkričio, 2009 at 22:36 | Permalink | Atsakyti

    Na o ta uroda Furmonaviciu, tai gal nenusauti reikejo, o Gedimino aikstej uz kiausiniu pakarti, tai liaudis dar butu susirinkus ir akmenim uzmecius, ir taip su visais pedofilais, vagim ir t.t.
    Nes dabar klausimas ar jie liaudi ar liaudis juos. O Furmonaviciaus giminei tai siunciu dideli sudo gabala is Miamio, kad jusu nei i viena kavine, parduotuve neisileistu, kad jus visa gyvenuma lydetu pasaipos ir paniekinimas, kad jusu veidai ant visu stulpu butu iskabinti! Uz ka, o uz ta, ir kad kiti pagalvotu!

  89. atk
    Posted 20 lapkričio, 2009 at 11:54 | Permalink | Atsakyti

    as oalaikau kedy 100% tik gaila kad ne visus loxus issaude. sekmes jam viskame

    • Posted 22 gruodžio, 2018 at 22:12 | Permalink | Atsakyti

      I just stumbled on your blogs. I just don’t understand what the problem could be. I would sure like to find out some additional information. I like your post however, I am a terrible reader. Do you have you tube videos on the topic? Certainly a lot of information to take into consideration. The people who you love are really lucky to have you in their lives.

  90. vladas
    Posted 30 lapkričio, 2009 at 18:26 | Permalink | Atsakyti

    SIS LAISKAS ISSIUNTINETAS I VISAS UZSIENIO SALIU ATSTOVYBES.

    As Vladas Lukosevicius, kreipiuosi i visas uzsienio atstovybes su pagalbos prasymu. Pries mane ir mano vaikus jau 10 metu vykdomas valstybinis teroras, kuri organizavo ALGIRDAS KATKUS, buves LRS nacionalinio saugumo ir ginibos komiteto pirmininkas. Jo nurodimu buvo organizuoti 3 pasikesinimai nuzuditi mane, 1999m., 2003m., ir 2008m. (po visu siu pasikesinimu buvai operuotas). Pries mano 3 mazamecius vaikus buvo organizuoti nusikaltimai, jiems nekarta buvo grasinama susidorojimu. Del visu siu nusikaltimu as nekarta kreipiausi i LRGP, i LRS zmogaus teisiu komiteta, i LRS vaiko teisiu kontroliere, kreipiausi ir i LR seimo narius, bet jokiu priemoniu nebuvo imtasi. As kreipiausi i LR Prezidenta V. Adamku su pareiskimu, kuriame isvardinau aukstu valstybes pareigunu nusikaltimus ir pateikiau irodymus, bet tyrimai nebuvo atlikti. Su panasiu skundu as kreipiausi ir i LR Prezidente D. Grybauskaite, bet tyrimai nepradeti. AS SAVO SKUNDUOSE ISVARDINAU AUKSTU VALSTYBES PAREIGUNU NUSIKALTIMUS, UZ KURIUOS JIE BUVO PAAUKSTINTI PAREIGOSE, JEI TAI SMEISTAS JIE TUREJO PILNA TEISE KREIPTIS I TEISMA, BET NE VIENAS NESIKREIPE, TIK BUVO ORGANIZUOTI UZPUOLIMAI.
    Neseniai Lietuvoje nuskambejes pedofilijos skandalas, kai D. Kedis negalejo apginti 4 metuku prievartaujamo vaiko, tai maza dalis nusikaltimu kuriuos nebaudziamai vygdo iskrypeliai, sadistai Lietuvoje . Lietuvoje as kreipiausi i visus laikrascius ir televizijas, man buvo pazadeta, kad paviesins mano pateiktus faktus su visais irodymais, bet viskas buvo uzciaupta. Tik po visu kreipimusi pasikartodavo uzpuolimai, kuriuos prokurorai uzciaupdavo. As kreipiausi, kad buciau iskviestas liudininku saugumiecio Paciuno nuzudymo byloje, kuris buvo ismestas per langa Breste, po sio kreipimosi buvau uzpultas su peiliu, as suspejau prisidengti su ranka nuo peilio, po operacijos nevaldau 4 kaires rankos pirstu. Prokurorai tai traktavo kaip nedideli chuliganizma. As turiu surinkes daug irodymu apie 3 teiseju nusikaltimus, su siais irodymais kreipiausi i LRGP, bet tyrimus atsisake atlikti. Jei imanoma, isplatinti sia medziaga demokratinese salyse busiu dekingas, gal tik po to Lietuvoje kas nors pasikeis. AS KREIPIUOSI I VISAS UZSIENIO SALIU ATSTOVYBES SU PAGALBOS PRASYMU, NES MAN IR MANO 3 MAZAMECIAM VAIKAM GRESIA RIMTAS PAVOJUS. VLADAS LUKOSEVICIUS. Vilnius. Tel. 867704339.

  91. VLADAS LUKOSEVICIUS
    Posted 18 gruodžio, 2009 at 16:41 | Permalink | Atsakyti

    GAL LAIKAS SUŽINOTI APIE SAVIVALDYBĖS IR R. ŠALAŠAVIČIŪTĖS NUSIKALTIMUS PRIEŠ VAIKUS KURIUOS BANDO NUSLĖPTI LRGP

    Mano vaikams pastoviai buvo grasinama susidorojimu, jiems grasindavo vaikų motina RIMA ANDROSOVA, bet jos nusikaltimus bandoma nuslėpti. 2004m. po grasinimų vaikui ji neteisėtai buvo apgyvendinta „Vaiko ir Motinos Pensione“, apie tai žinojo ir direktorė N. Dirsienė, bet viską slėpė, kodėl pas ją nebuvo iškarto paimtas vaikas ? Pensione R. Androsova užpuolė svetimą vaiką net 2 kartus, mušė ir grasino nužudyti, šie faktai irgi nuslėpti. Vėliau vaikam pastoviai buvo grasinama susidorojimu, buvo daužomi langai, televizoriai. Apie tai žinojo ir vaiko teisių inspektorė R. Valančienė, bet viskas buvo slepiama.
    2006m. Gretimame savivaldybės socialiniame būste neteisėtai buvo apgyvendintas provokatorius GRIGORIJ ULEVIČ. Šio buto savininkas GINTARAS BERTULIS neteisėtai buvo perkeltas į svetimą socialinį butą „PILAITĖJE“, o jo bute buvo apgyvendintas G. ULEVIČ, kuris pradėjo terorą prieš mane, ir kuris vyko net pusantrų metų. Aš buvau sumuštas net 4 kartus, buvo sumušta jau 4 mėnesį nėščia mano sugyventinė. Tik po skundo į STT, provokatorius buvo iškeldintas, o į savo butą sugražintas G. BERTULIS. (tyrimai neatlikti, viską bandoma nuslėpti).
    2007.10.19. vaiko teisių inspektorė R. Valančienė atvykusi pas mus į namus, pagrobė mano dukrą Virgą Lukoševičiūtę, be jokios priežasties, kai motinos nebuvo namie. Taip pat ji bandė pagrobti mano sūnų Virgį Lukoševičiu 2006m. bet jai nepavyko. Aš kreipiausi i R. Šalašavičiūtę net 3 kartus, bet jokių paaiškinimų negavau. TAI KAM BUVO PAGROBTA MANO DUKRA ? TOKIEM PEDOFILAM KAIP USAS, AR FURMONAVIČIUS ? GAL PAKOMENTUOS ŠIUOS FAKTUS ŠALAŠAVICIŪTĖS PAVADUOTOJA MONIKA URMONIENĖ, O GAL PATI MOTINA RIMA ANDROSOVA ? KURIOS BŪTŲ JĄ PARDAVĘ JEI NEBŪČIAU GRYŽĘS IŠ VOKIETIJOS, O GAL PATI ŠALAŠAVIČIŪTĖ NORI PAKOMENTUOTI ?
    2007.11.06. ir 2008.02.05. aš kreipiausi į LRS Žmogaus teisių komitetą, ir įrodžiau, kad LRGP slepia nužudymus, ir nusikaltimus prieš vaikus. (bet tyrimai neatlikti).
    Čia aprašyta labai maža dalis nusikaltimų, kurie organizuoti ALGIRDO KATKAUS, kad nuslėpti prokuroro BIRŠTONO, saugumiečio POCIŪNO nužudymus, ir 3 pasikėsinimus nužudyti mane. (GAL PAKOMENTUOS ŠIUOS FAKTUS LRGP ?)
    Kad nuslėpti visus šiuos nusikaltimus savivaldybė kreipėsi į teismą, kad atskirti vaikus nuo manes. (GAL PAKOMENTUO ŠIUOS FAKTUS TEISĖJA RENATA KASIMOVIENĖ ?)

    TAI KIENO INTERESUS GINA R. ŠALAŠAVIČIŪTĖ, VAIKŲ AR IŠKRYPĖLIŲ KURIE ORGANIZUOJA NUSIKALTIMUS PRIEŠ VAIKUS ? AŠ PASIEKSIU, KAD TAVE TEISTŲ KAIP ŠIŲ NUSIKALTIMŲ BENDRININKĘ, ATSAKYSI UŽ MANO VAIKŲ AŠARAS.
    VLADAS LUKOŠEVIČIUS. Rašykite, atsiūsiu medžiagą. Tel. 867704339. email: vl55755@gmail.com

    P.S.
    R. ŠALAŠAVIČIŪTE TAU REIKIA BIJOTI NE D. KEDŽIO, NE MANĘS, TAU REIKIA BIJOTI VAIKŲ KURIE PATYRĖ NUOSKRIAUDAS, IŠ KURIŲ BUVO PASITYČIOTA. JEI TU BENT KIEK NUSIMANAI VAIKŲ PSICHOLOGIJA, TURĖTUM ŽINOTI, KAD VAIKAI IŠ VAIKNAMIŲ NEPAMIRŠTA NUOSKRIAUDŲ, JIE VISKĄ LAIKO SAVYJE, IR UŽTENKA MAŽIAUSIO POSTUMIO IR VISKAS IŠSILIEJA. O TAU ATEIS ATPILDO VALANDA. BET ŽINOK, KAD BAISIAUSIA NE BAUSMĖ , O JOS LAUKIMAS

    • Uosis
      Posted 29 gruodžio, 2009 at 12:36 | Permalink | Atsakyti

      Bandyk kreiptis į „Karštą komentarą“. Atrodo, jie tokių temų nevengia. http://www.hotcommentary.com/

    • Posted 31 gruodžio, 2018 at 15:28 | Permalink | Atsakyti

      The people who you like are really lucky to have you in their lives. I just shared this blog on LinkedIn. You’ve really opened my eyes to different ways of looking at this subject with helpful and solid content. You have really changed my way of thinking about things on more than a few subjects today. I’m continually looking online for tips that can help me. It’s crazy how much the world is evolving everyday and I like how much this blog always stays current with the latest news and information.

  92. rita
    Posted 14 sausio, 2010 at 08:02 | Permalink | Atsakyti

    Lietuvoje tik taip imanoma ivykdyti teisinguma. Visa teisine sistema dirba stambiam valstybino turto grobstytoju naudai, pedofilams ir EU pinigu plovejams.

  93. erika
    Posted 20 sausio, 2010 at 22:33 | Permalink | Atsakyti

    Drasiau jeigu yra galimybe prisijungti ir paskaitineti rasyk i e mail kokios pagalbos reikia ar nors uzuomena atsiliepk, zodiu padesim ir nr.duosiu tik toki vienam kartui susisiekt.uz tave koju ir ranku nagais.ir mano pasiulymas kol nevelu kreiptis i teisma ne lietuvoje,manau pinigine pagalba suteiksim visi kurie uz tave,o ju patikek laaaabai daug.tegu abipus sienos toliau svaigsta koks tu pavojingas..he he he as nebudama tavo vaiko tevu,bet matydama visa situacija kas vyksta motina kuri turi du vaikus viska suprantu ir patikek turedama galimybe jiems visiems kiausus ir kita daigta mazais gabaliukais sukapociau,o motinele parduociau tokiems kurie be sekso nei sekundes netvere,kad jaustu stankunaite amzina malonuma..mano e-mail.aukselis@live.co.uk jei tikrai reik kokios pagalbos tai….UK

  94. znakorius
    Posted 2 vasario, 2010 at 23:21 | Permalink | Atsakyti

    Niekų prirašyta.
    Visų pirma – niekas čia nėra aišku.
    Antra – ar tik pats Kedys ne toks pat, nes prigyveno nepilnametę?
    Trečia. Kedys neabejotinai buvo žmogžudystės vietoje, o žmogžudystė kaip elgesio forma nėra galima jokiomis aplinkybėmis..
    Ketvirta. Nėra jokių įrodymų, kad buvo kokie tai pedofilai, išskyrus mergaitės pasakojimą.Todėl reikėjo ne šaukti, kad neišbaidyti galimų nusikaltėlių, o sekti. Ir būtų susekta. Taip kriminalinės paieškos darbuotojai veikia tokiose bylose, kur viskas kabo tik ant vieno liudininko pasakojimo. Dabar gi – byla yra sugadinta nuo pradžių, todėl šauk nešaukęs – sunku bus iki tikros tiesos prisikasti. Gal netgi neįmanoma. Todėl ir prokurorai galiausiai ryžosi tokiam pusiniam sprendimui.

  95. makrapodas
    Posted 3 vasario, 2010 at 18:20 | Permalink | Atsakyti

    AS BUCIAU VISUS PEDIKUS ISSAUDES IR PALAIKAU KEDI…

  96. makrapodas
    Posted 3 vasario, 2010 at 18:37 | Permalink | Atsakyti

    AS MANAU, KAD USUI SUDAS PRIDZIUVES NETIK LAISVEJE, BET IR KALEJIME JAM HANA, UZTAI JI TAIP GINA…

  97. EDMUNDAS
    Posted 3 vasario, 2010 at 18:58 | Permalink | Atsakyti

    TAI KASNORS GALI SUSTABDYTI TUOS ISKRYPELIUS.PASIRODO,KAD MUSU VALDZIA PUSE ISKRYPELIU.NETYLEKIT.MANO AKIMIS TAI PEDOFILAI MUS VALDO.MES ZMONES AR KAS? GAL SUPANASESIM I JUOS AR VERTA PERGYVENT,AR NERVUS SAU TAMPYT,GYVENAM JU GYVENIMA UZMERKIAM AKIS IR PASAULIS PUIKUS APLINK ISKRYPELIAI IR TYLIM.TAI AR TIKIT,KAD MUSU VALDZIA YRA TEISINGA AS MANAU,KAD MES NEGALIM NIEKO PADARYTI IR PADEKOKIM MUSU VALDZIAI MES ESAME BEJEGIAI.GAL AS SNEKU IR MANAU NETEISINGAI TAI ESU PAVEIKTAS PSICHOLOGISKAI MUSU BRANGIOS VALDZIOS JI GLOSTO IR GYDO MUSU ZAIZDAS TIK GAILA,KAD JOS YRA VAIKISKOS PASIRODO,KAD PRIEVARTA BUS ITEISINTA JIE JAU TA ZYNGSNI PADARE.

  98. EDMUNDAS
    Posted 3 vasario, 2010 at 19:12 | Permalink | Atsakyti

    ZNAKORIAU.
    MAN ATRODO,KAD TU PATS ESI ISKRYPES IR GYDIKIS,O JEI NEPADES TAI NUSISAUK.

  99. EDMUNDAS
    Posted 3 vasario, 2010 at 19:31 | Permalink | Atsakyti

    PRIES KEDI TIK ISKRYPELIAI GALI EITI,O NORMALUS ZMONES, KURIE NETOLERUOJA PEDOFILU IR KITU PYDERU SU ISKRYPIMO LAIPSNIAIS JI PALAIKYS VISADA IR NESVARBU AR NUSOVE AR NE.TIK DUOK DIEVE KIEKVIENAM STIPRYBES KAIP JAM AS UZ KEDI.TIK GAILA,KAD TAS ISKRYPELIS ,USAS,GYVAS IR TA, VALKATA, KURI SAVO DUKRYTE PARDAVINEJO.

  100. Posted 6 vasario, 2010 at 20:19 | Permalink | Atsakyti

    Prievarta gimdo prievartą. Šiuo atveju ji- tai pedofilija.
    Elohimai ( kosmine civilizacija, genetines sintezes būdu sukūrusi visas gyvybes formas Žemėje bei mus-žmones) sako: nėra tikslo Žemėje, dėl kurio galėtų žūti bent vienas žmogus.
    Katalikų bažnyčia- kaip nusikalstamą struktūrą su savo centriniu miestu Vatikanu reikalaujame paskelbti nusikalstama genocidą prieš žmoniją vykdančia organizacija.

    Pagal “Kauno dieną“, nuo praėjusio amžiaus šešto dešimtmečio iki 2002 m. JAV katalikų kunigus lytiniu išnaudojimu apkaltino 10 667 žmonės. 2007 m. dėl seksualinio išnaudojimo buvo įteikti dar 689 pareiškimai. Iki 2008 m. balandžio JAV katalikų bažnyčia kunigų pedofilų aukoms už padarytą žalą buvo sumokėjusi 2 mlrd. dolerių (apie 4,6 mlrd. litų). Išmokų suma aukoms Airijoje, kurioje gyventojų yra tik šiek tiek daugiau nei Lietuvoje, gali žymiai viršyti 6,9 mlrd. litų. Daugiau kaip 2 tūkst. Airijos žmonių jau patvirtino, kad vaikystėje patyrė fizinę ir seksualinę prievartą katalikiškose institucijose, įskaitant mokyklas bei prieglaudas. Airijos pedofilijos tyrimo Komisija nustatė, kad jose vykusi seksualinė prievarta buvo žinoma bažnyčios vadovams, bet jie ją slėpė. Katalikų kunigai klauso vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų išpažinčių. Jos irgi veikia. Jie apytikriai žino ir pedofilijos būdus, vietas, mastus. Kunigai klauso ir spec. tarnybų vadovų, ministrų, premjerų išpažintis. Išpažintys, sudėjus jas su saugumo ir spec. tarnybų informacija tampa didele jėga. Sunku tokia jėga nepasinaudoti. Tuo labiau, kai suteneriai gali uždirbti didelius pinigus. Ir sunku nuo pedofilinės jėgos apsiginti. Tuo labiau vaikams ir pavieniams tėvams. Airijos ir JAV kunigai kūne ir dvasioje būdami kartu su valdžia nesugebėjo susilaikyti nuo pedofilinės jėgos ir ja nepasinaudoti. Atvirkščiai, jie puikiai ja pasinaudojo.

    Apie masinius kunigų ir valdžios pedofilinius nusikaltimus visuomenė sužinojo tik praėjus keliasdešimčiai metų. Ar ir Lietuvoje istorija pasikartos? Jei tokioje šalyje kaip Lietuva, kurioje retrogradija, veidmainystė ir korupcija yra giliai ir masiškai įleidusi šaknis visose srityse, bus sąlygos, tai slopintojai pedofilija tikrai pasinaudos.

    Seksualinė energija neseka tradicijomis ir dievais. Greičiau tradiciniai tikėjimai ir dievai ja seka ir jos bijo. Seksualinės energijos beveik netransformuoja tikėjimas ir mintis. Dar sunkiau transformuoti iškrypusią seksualinę energiją. Pedofilinei jėgai net pavienių teisėjų, prokurorų ir pedofilų aukų bei jų tėvų nužudymai įmanomi. O pedofiliškų bylų išaiškinimai beveik neįmanomi. Nebent pedofilas nebūtų pedofilinės sistemos narys. Arba pedofilijos šaknų ir vaistų ieškos žymi visuomenės dalis. (Pasinaudota OSHO meditaciju centro vadovo komentaro medziaga).

    • Posted 6 vasario, 2010 at 20:40 | Permalink | Atsakyti

      Airijos visuomenės (airių) kultūra yra atvirai iškrypeliška-pedofilišką. Tai galiu pasakyti kaip asmuo, šeštus metus gyvenantis šioje pusdurnių šalyje. Airiai – tai žmonės absoliučiai nesugebantis išprojektuoti libido, kuris sąmoningai yra nusmaugiamas dar paauglystės metais. Man nesenai teko bendrauti su šeima, kurioje suaugusi dukra gulėjo ilgą laiką kenčia nuo bipoliarinės depresijos ir niekas negali padaryti nieko. Šeima tvarkinga iš išorės, penki vaikai, vietiniai buržua. Pasirodo, sutrikimo priežastis paprasta: „Fritzlo sindromas“, pernelyg didelė tėvo meilė sąmoningai vengė ištekinti dukrą mainais paliekant jai neribotas galimybes trumplalaikiams susižavėjimo objektams, prie kurių ji, kaip taisyklė nesugebėdavo prisirišti dėl tėvo dėmesio. Jai niekada neleisdavo pajusti finansinių problemų, tai buvo daroma formuojant pernelyg didelį priklausomybės nuo tėvo fundamentą. Rezultate: 35 metų didelis vaikas, eilę metų palaikomas Lithium. Ar gali būti tokios ir panašios problemos būti išsprendžiamos degeneravusiose šalyse – aišku, ne. Vienintelė išeitis – gyvenimas progresuojančiuose visuomenėse, kur nor truputi įmanomas asmenybės vystymasis, vietoj regresijos ir dekonstrukcijos (bendras pavadinimas įvairiausio plauko analizėms).

  101. Raminta
    Posted 24 vasario, 2010 at 16:28 | Permalink | Atsakyti

    Na va, Jau artėjame prie pabaigos.. Kaip ir tikėjausi įtariamajam A.Ūsui beveik panaikinti visi kaltinimai dėl galimo seksualinio išnaudojimo, o mergaitė grįš pas jo mylimają L. Stankūnaitę. Va taip va, nes tų pedofilų privisę visur, visose institucijose, ir jie vienas už kitą eina, kaip už brolį. Nenustebčiau jei ir pats VALANTINAS būtų pediofilas, jei savo galvą padėjo dėl A.Ūso Ir J. Furmanavičiaus. Teko susidurti su Jono šeimynele prieš kokius 4metus, kai jie bulves kaime kasė, sesės, broliai, jis tai neduok dieve pasirodė tada jie visu gražumu. Dar tie paverknių ir Stakliškių gyventojai, kas jį pažinojo, šneka “oi koks fainas žmogus buvo, va jau jis tai tikrai negalėjo toks būti, ir t.t..“. Tai aišku kad fainas, su kaimynais gerai sutarė, kas jį užkalbindavo mielai pasišnekučiuodavo, nejaugi ims už papų graibaliot ar keiktis. Kunigų pedofilų kaip prišikta, tai čia nieko nenuostabaus kad ir A.Ū. su J.F. pedikai. Hmmm.. O kas jei Drasiui lomkės ir viso šito š…nebuvo ką jis pasakojo?

  102. Al Bandi
    Posted 2 kovo, 2010 at 17:14 | Permalink | Atsakyti

    Šis straipsnis kaip ir tinklapis yra didžiulis feilas(nesekmė)

  103. Linas
    Posted 12 kovo, 2010 at 10:53 | Permalink | Atsakyti

    Nu as taipat palaikau Drasiu Kedy,nes jis sioje byloje kaip ir nekaltas,jis gyne savo vaika nuo pedofilystes,aisku ir as taip buciau padares,nu zmones tikekimes kad Kedys atsiras ir pasakys viskas kaip buvo

  104. Linas
    Posted 12 kovo, 2010 at 10:57 | Permalink | Atsakyti

    ir dar pridursiu man is pat pradziu Drasiaus Kedzio labai gaila buvo pasidare kad jy taip prokurorai smeizia,jiems niekad nerupi rupi tik kaip sia byla panaikinti ir kisenes papilnint,man kraupu buvo isgirst kaip per pries sroves laida prokuroru pagalbininke pasake as nekomentuosiu,tai cia faktas,kad kazka zinojo apie Drasiu ir slepe jie,as palaikau jy labai,ziurek Drasiau laikykis

  105. znakorius
    Posted 11 balandžio, 2010 at 13:45 | Permalink | Atsakyti

    Edmundai. Dėl viso pikto susiskaičiuok dantis, o tai paskui sakysi, kad trūksta? 🙂
    P.S. taip šneki, nes pats esi toks. Ir nebesiteisink – su tavimi jau viskas yra aišku.;)

  106. znakorius
    Posted 11 balandžio, 2010 at 13:51 | Permalink | Atsakyti

    Taip, kad savo bėdų kitiems nekabink.

  107. visi
    Posted 23 balandžio, 2010 at 12:18 | Permalink | Atsakyti

    Dėmesio visiems, Balandžio 24dieną, 12:00 valandą visi renkamės išlydėti D.K į paskutinę kelionę. Susitiksime prie Kauno pilies esančioje stovėjimo aikštelėje, visų prašau atvykti su savo transportu, o neturintiems atvykti paprastai, manau, visose mašinose atsiras vietos bendraminčiam susėst, papuošt mašinas Juodais kaspinais ir lėtai su įjungtais avarinės šviesos žibintais kolona judėt link Jonučių miestelio kapinių (kur bus laidojimas D.K.) Taigi jau nemažai norinčių dalyvaut bus, jeigu tu taip pat palaikei D.K kai buvo gyvas,palaikyk ir toliau, nes jis – žmogus stojęs prieš sistemą ir paskyręs savo gyvenimą surast tiesą. Taigi atsineškite plakatus, vėliavas, juodus kaspinus bei žvakes palydėt žmogų, kuris to vertas… Vieta: Kaunas, Kauno pilies stovėjimo aikštelė Data: Balandžio 24d. (šeštadienis) Laikas: 12:00 (vidurdienis) Ačiū už dėmesį. “„Kviečiame visus, visus. Kviečiame visą Lietuvą. Atvažiuokite šeštadienį pirmą valandą į Kedžio laidotuves. Tegul Lietuva pažiūri, ką padarė… žinot kas“, – raudodama kalbėjo B.Stepankevičienė. (15min.lt)“ P.S.LABAI PRASAU PADEKITE PLATINTI!!!!!

  108. dIANA
    Posted 24 balandžio, 2010 at 21:30 | Permalink | Atsakyti

    PARAZITAS ISTVIRKELIS TIKIUOSI TAI JO PASKUTINES DIENELES PATI TURIU DUKRAS NUSAICIAU NET NEPAGALVOJUS GYVULYS SAUDYTI TOKIUS O NE APSAUGOS PRASYTIS PARAZITE TU lIETUVOS KAIP ZEME TAVE NESIOJA?

  109. dIANA
    Posted 24 balandžio, 2010 at 21:45 | Permalink | Atsakyti

    IS KUR MAZOJE lIETUVELEJE TIEK ISTVIRKELIU.kAS JUS AUGINO?ISTVIRKELIAI DABAR PRASOTES UZTARIMO?o JEI PATYS TURETUMETE DUKRAS?tIKRAI SAUDYTUMETE VISUS IS EILES.o JUS PRASOTES APSAUGOS JUMS NEGEDA AISKU NE JUK JUMS NEGEDA TVIRKINTI VAIKUS APIE KA GALI BUTI KALBA .aISKU VIENA JUSU TOKIU YRA VISAS BURYS .jUS VIENAS KITA DENGIATE.gEDA MAZAI lIETUVAI BJAURUS PEDOFILAI JUSU TIEK DAUG O MUSU TIEK MAZAI….

  110. Posted 26 balandžio, 2010 at 20:36 | Permalink | Atsakyti

    ilsekis drasiau ramybeje,vistiek kaskas nudes ta ziurke,kale, ne motina stankunaite ir stora bjaurybe,iskrypely pedofila andriucha 😀 apsisikusi pedika!!!!

  111. Posted 27 balandžio, 2010 at 15:07 | Permalink | Atsakyti

    cia tai visa tiesa be sunkeliu viska papasakojo,mldc.naikinti pedofilus reikia!!!

  112. Andrius
    Posted 28 balandžio, 2010 at 17:44 | Permalink | Atsakyti

    Zudykim pedofilus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drasius Kedys Lietuvos Didvyris ir jo dvasia gyvuos amzinai

  113. Skaitantis
    Posted 22 gegužės, 2010 at 09:25 | Permalink | Atsakyti

    š 2009 spalio 6 d. Vilniaus apygardos teismo nutarties (visą nutartį galima atsisiųsti iš ČIA)

    “Pareiškėjas 2009-08-03 d. skunde taip pat prašo panaikinti kauno miesto apylinkės teismo 2009-07-20 d. nutarties dalį, kuria buvo atsisakyta patenkinti D. Kedžio skundą dėl kauno miesto apylinkės prokutorės G. Ročienės 2009-04-02 d. nutarimo dalies, kuria atsisakyta pradėti ikiteisminį tyrimą L. Stankūnaitės atžvilgiu pagal nusikalstamas veikas, numatytas Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. ir 153 str., panaikinimo.

    “Kaip matyti iš ikiteisminio tyrimo medžiagos, Andrius Ūsas yra įtariamas nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 153 str., padarymu. Pareikštame įtarime nurodyta, jog A. Ūsas tvirkinamuosius veiksmus mažametės D. Kedytės atžvilgiu atliko adresu R. Kalantos g. 127-10, Kaune (t. 3, l. 185-186), t.y. L. Stankūnaitės gyvenamojoje vietoje, kuomet L. Stankūnaitė dukrą pasiimdavo savaitgaliais, pagal teismo 2008-03-19 d. patvirtintą ir įsiteisėjusią taikos sutartį dėl dukters D. Kedytės gyvenamosios vietos nustatymo ir bendravimo su ja tvarkos nustatymo.

    Nukentėjusioji D. Kedytė apklausu metu aiškino, jog nusikaltami veiksmai jos atžvilgiu buvo atlikti tuo metu, kada jie trise, t.y. ji, mama – L. Stankūnaitė ir A. Ūsas gulėdavo lovoje (t. 1, b. l. 20-24, 75-78). Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. numato, jog padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu įgytus daiktus. Kaip teisingai nurodė pareiškėjas, iš aukščiau išvardintų aplinkybių galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas įtariamajam A Ūsui tvirkinti mažametę D. Kedytę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos BK 24 str., padarymą.

    Remiantis išdėstytu, teismas daro išvadą, kad prokurorės 2009-04-02 d. nutarimas bei ikiteisminio tyrimo metu surinktų duomenų bei bylos aplinkybių dėl ko Kauno miesto apylinkės teismo 2009-07-20 d. nutarties dalis, kuria buvo atsisakyta patenkinti D. Kedžio skundą dėl Kauno miesto apylinkės prokurorės G. Ročienės 2009-04-02 d. nutarimo dalies, kuria atsisakyta pradėti ikiteisminį tyrimą L. Stankūnaitės atžvilgiu pagal nusikalstamas veikas, numatytas Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. ir 153 str., panaikinimo, yra naikintina, o klausimas dėl įtarimo pareiškimo jau pradėtame ikiteisminiame tyrime baudžiamojoje byloje Nr. 23-1-00834-08 pagal Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. ir 153 str. perduotas svarstyti prokuratūrai.

    Teismas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos BPK 178 str. 3 d., 442 str. 1 d. 1 p. ir 2 p.,

    nutarė:

    panaikinti Kauno miesto apylinkės teismo 2009-07-20 d. nutarties dalį, kuria atmestas D. Kedžio skundas dėl Kauno miesto apylinkės prokuratūros G. Ročienės 2009-04-21 d. nutarimo dalies atsisakyti L. Stankūnaitės atžvilgiu pradėti ikiteisminį tyrimą dėl nusikalstamos veikos, numatytos Lietuvos Respublikos 24 str. 6 d. ir 153 str., padarymo, panaikinimo ir perduoti klausimą dėl įtarimo pareiškimo pradėtame ikiteisminiame tyrime Nr. 23-1-00834-08 pagal Lietuvos Respublikos BK 24 str. 6 d. ir 153 str. svarstyti Vilniaus apygardos prokuratūrai.“

  114. Xzmogas
    Posted 25 gegužės, 2010 at 15:19 | Permalink | Atsakyti

    pagaliau ta pedika kadi su jo samokslo teorijomis uzlenke, bet neissilavinusiu treningutu asmenu grupuote fioletava revoliucija rengia :D, kaip gi kitaip bananu respublikoj bus…..

  115. Andriuska
    Posted 13 birželio, 2010 at 21:18 | Permalink | Atsakyti

    Tipo snd usa rada Alytaus Rajone… tipo uzsimuse vaziuodamas keturaciu 😀 cia bus netiesa… Jis bus kurnors dbr pakavotas

  116. xxx
    Posted 18 birželio, 2010 at 16:57 | Permalink | Atsakyti

    keskit puslapi usas tai negyvas

  117. come on
    Posted 18 kovo, 2011 at 22:16 | Permalink | Atsakyti

    smeizike, tikiu, kad springsi ir Tu savo vemalais. Kaip sakant-visiems savas laikas.. O sakai, kad teisybes lietuvoj nera.. Yra ir dar kaip yra, tik tokiu vieta, tarp tokiu paciu padugniu airijoj, valant airiams batus, arba musu kalejimuose 🙂

    • Posted 21 kovo, 2011 at 23:33 | Permalink | Atsakyti

      O ko tu čia verki? Manai esi kam įdomus, ar dėmesio pritrukai ? 😀

  118. Posted 24 kovo, 2011 at 11:18 | Permalink | Atsakyti

    Kauno teisme permainos prasidejo. Neisivaizduoju, kaip ten jausis prokuratura.

    • znakorius
      Posted 1 sausio, 2012 at 12:38 | Permalink | Atsakyti

      Bele ko nebeprakiš? 🙂

  119. Arvydas Damijonaitis
    Posted 23 balandžio, 2011 at 05:25 | Permalink | Atsakyti

    Arvydas Damijonaitis
    1.Okupantus rusus ir okupantus lenkus vienija politika ignoruoti tarptautinę teisę,įzuoliuti Lietuvą tarptautinių arbitražų erdvėje;2.Okupantai visuomet turi savo parankinius provokatorius,kurie okupacinius padarinius primeta Lietuvos pusei.Tomaševskiai yra tokių provokatorių pavyzdžiai;3.Dėl sostinės Vilniaus lenkiškos okupacijos,dėl akivaizdžių genocidinių nusikaltimų požymių Lietuvos pusė gali kreiptis į tarptautinį arbitražą dėl lenkiškos okupacijos padarinių .Lygiavos principas yra neadekvatus,nes lietuviai neokupavo Varšuvos,nenaikino lenkų;4.Rusija niekšiškai išnaudoja Vilniaus lenkišką okupaciją,kaip priemonę “SKALDYK IR VALDYK“,stato atomines elektrines Lietuvos pasienyje;5.Lietuva ir Lenkija galėtų vieningai pareikšti savo VETO atominiams Rusijos-Baltarusijos žaidimams; 6.Lietuviai,čečėnų pavyzdžiu ,gali tapti “teroristais“,nes ir Rusija ir Lenkija(Vilniaus krašto okupacijos padarinių įtvirtinimas,kišimasis į Lietuvos vidaus reikalus) brutaliai pažeidžia lietuvių teisę GYVENTI ;

  120. znakorius
    Posted 1 sausio, 2012 at 10:46 | Permalink | Atsakyti

    Naujausia žinia – teismas už pedofiliją uždarė vieną iš garliavinių Skučų.
    Gal, vis tik, pedofilija eina iš ten, o ne į ten?

  121. znakorius
    Posted 1 sausio, 2012 at 12:48 | Permalink | Atsakyti

    Šiaip tai, Andriau, nesąmonę užrašei, pavadindamas Kedį brave – jis, juk, jodė penkiolikmetę Stankūnaitę, o tai ir yra pedofilija tikrų tikriausia.
    O kitus, pavadindamas užgauliai, ar esi tikras jų kalte?
    Ar turi įrodymų?
    Garantuotai ne.
    Prie gerų vyrų jau būtum gavęs į marmūzę. 🙂
    Nors čia tarp kitko – šiaip parašai kartais, kad ir drastiškai, bet įdomiai, tačiau neteisingai rašyti nemanau, kad nori?
    Todėl mano patarimas: kartais parevizuok savo parašymus – ar tikrai teisingai parašei?
    Ar norėtum, kad tave kada nors kuo nors neteisingai apkaltintų?
    Garantuotai ne.
    Todėl nereikėtų skubėti kaltinti.
    Kas dabar gali pasakyti kas ten buvo ar nebuvo?
    Nebent teismas, todėl jo reikėtų ir palaukti.
    Ir taip būtų teisingiausia.
    Jei nori, žinoma, būti teisingu?

  122. PS
    Posted 17 liepos, 2012 at 10:50 | Permalink | Atsakyti

    Znakoriau, dulkinti legaliai Lietuvoje galima nuo 14-os metų. Su 13-mete jau pedofilija.

  123. RK
    Posted 14 balandžio, 2013 at 16:01 | Permalink | Atsakyti

    žydai

Parašykite komentarą